مدیر موسسه آبشار عاطفه های لرستان گفت: از ابتدای دهه محرم تا کنون اقدام به توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در راستای یادواره کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان و کمیته حمایت‌های استان انجام داده است.


نرگس صفر بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت:بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان ،اداره کل ورزش و جوانان و هیئت مساکین الزهرا از ابتدای دهه محرم تا کنون اقدام به توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در راستای یادواره کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان و  کمیته حمایت‌های استان انجام داده است و بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و تحت حمایت مجموعه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است افزود: اقلام بسته‌ها شامل برنج، رب گوجه فرنگی، روغن،  ماکارونی، سویا، چای، حبوبات و دیگر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها است که در طی هفته بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

مدیر موسسه آبشار عاطفه‌های لرستان گفت: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها دارای ۲۰ دفتر در سطح استان است و فقط در دهه محرم کمک‌هایی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تحت عنوان غذای گرم، بسته‌های معیشتی، بسته های بهداشتی برای خانواده‌های کرونایی و دیگر نذورات جمع‌آوری و توزیع شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم گام بعدی در راستای جمع‌آوری لوازم‌التحریر و تبلت برای خانواده‌های نیازمند با همراهی خیران داشته باشیم.

بیرانوند خاطر نشان کرد: امروز به صورت نمادین هزار بسته معیشتی در سالن ورزشی تختی چینش شده و با حضور مسئولان توزیع شد.

انتهای پیام/




Source link