سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد در خصوص جستجو برای یافتن پیکر جوان غرق شده در رودخانه سزار بیانیه‌ای صادر کرد.

پیکر جوان غرق شده

به گزارش قلم لر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار شخص غرق شده بیانه‌ای در خصوص تلاش‌های صورت گرفته جهت یافتن پیکر این جوان صادر نمود.

 

در متن این بیانیه آمده است:

در پی غرق شدن جوان ۱۷ ساله در رودخانه سزار و اعلام خبر این حادثه به آتش نشانی خرم آباد روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه، در ساعات ابتدایی وقوع این حادثه اکیپ غواصی سازمان به محل غرق شدگی در آبشار بیشه اعزام و جستجو‌ها برای یافتن شخص غرق شده (که بعد از شیرجه زدن و قرار گرفتن در جریان آب غرق می‌شود) آغاز و محل غرق شدگی به طور کامل مورد تفحص قرار می‌گیرد.

در ادامه و با توجه به شرایط جوی و بارندگی‌های تندری در جو استان، جستجو‌ها تا شب ادامه یافته و به علت تاریک شدن هوا متوقف و در روز چهارشنبه مجدداً تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و علیرغم افزایش دبی و سرعت جریان آب رودخانه تا مسافت سه کیلومتر پایین دست رودخانه سزار ( که در این زمان از سال گل آلود و خروشان است )مورد تفحص قرار می‌گیرد که جستجو‌ها در این روز نیز بی‌نتیجه است.

تیم غواصی سازمان آتش نشانی روز جمعه ۲۴ فروردین برای بار سوم به رودخانه سزار اعزام و کیلومتر‌ها پایین‌تر از آبشار و محل غرق شدگی در محل‌ایستگاه قطار ۵۰۱ جهت جلوگیری از عبور احتمالی جسد از این محل اقدام به نصب فنس در درون رودخانه می‌نماید.

سازمان آتش نشانی به اطلاع مخاطبان گرامی می‌رساند که جستجو‌ها برای یافتن جسد در روز‌های آتی نیز ادامه یافته و غواصان و عوامل سازمان آتش نشانی مجدداً به پایین دست محل حادثه اعزام خواهند شد.

همچنین ببینید :
قتل یک نفر بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در الشتر