سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: استادیوم 15 هزار نفری خرم‌آباد در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.
به گزارش قلم لر، وحید والی زاده مرادی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد قرار است در سفر دوم دولت به استان افتتاح و به بهره برداری برسد فارغ از اینکه به نظر می رسد طرح اولیه آن ایرادات اساسی داشته و نیمی از استادیوم خالی از سکوی تماشاگران است نقایصی نیز دارد که این ورزشگاه را قدری از شرایط مسابقه و میزبانی و حتی افتتاح دور نگه داشته است.
وی افزود: ما دو برنامه برای این ورزشگاه داریم ، در پارت نخست بدنبال این هستیم با رفع کمبودهای فعلی آن را آماده بهره برداری کنیم و در پارت بعدی با واگذاری آن به بخش خصوصی نواقصی که مانع میزبانی از لیگ می شود و مدنظر سازمان لیگ است برطرف شوند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی  دو بار کارگروه  برگزار کردیم برای واگذاری زیرا بدنبال این بودیم موانع اداری واگذاری برطرف و در کار تسریع شود .
والی زاده مرادی ادامه داد: پس از یک پروسه نسبتا طولانی ،  مشکلات و موانع مجوز ماده ۲۷ این پروژه برطرف و به مرحله چاپ فرآخوان ارجاع شده است  و در سریعترین زمان ممکن بخش خصوصی جهت نگهداری بلندمدت  آن را در اختیار خواهد گرفت .

تصور ما این است که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد در بهار امسال آماده بهره برداری است

وی همچنین گفت: ورزشگاه در حال حاضر نواقصی دارد که همان استانداردها و معیار های مدنظر سازمان لیگ هستند که باید  تجهیز و تکمیل و تاییدیه های لازم را جهت میزبانی در رقابت های لیگ دریافت کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان خاطر نشان کرد: روز  ۱۲ فروردین ماه به همراه  معاونت عمرانی استانداری ، مدیرکل دفتر فنی و مالک باشگاه خیبر خرم آباد و مدیرکل بازرسی استانداری  بازدیدی میدانی از پروژه داشتیم  تا ضمن شناسایی دقیق نقایص برای رفع آنها چاره اندیشی کنیم .
والی زاده مرادی بیان کرد: مخزن آب ورزشگاه، سیستم های صوتی و روشنایی ، گازرسانی مجموعه ، راههای دسترسی ، مقاوم سازی دیواره های اطراف ورزشگاه، تجهیز رختکن ها و کاشت مجدد چمن از جمله نواقصی هستند که در این بازدید شناسایی و تمهیدات لازم برای رفع آن ها اندیشیده شده و خوشبختانه در این بازدبد تصمیمات خوبی گرفته شد که در برطرف کردن نواقص گره گشا خواهد بود.
استادیوم
  • نویسنده : سیده یاسمن موسوی نژاد