بازرس کل استان با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع استان، گفت: توسعه کمی و کیفی صنایع غذایی در رشد و باروری اقتصادی استان بسیار مؤثر است.

به گزارش قلم لر، سعید رازانی در بازدید از کارخانه شیر پگاه لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست معزز قوه قضاییه و ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور تأکیدات فراوانی بر رشد و رونق تولید دارند، هدف این است که با نواقص آشنا شویم و بتوانیم در چارچوب قوانین نواقص را رفع کنیم و‌امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

بازرس کل استان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف و خط تولید کارخانه شیر پگاه لرستان گفت: کارخانه شیر پگاه یکی از صنایع موفق، فعال و ارزشمند استان است و با توجه به اینکه در بحث تولید، تجهیزلت این کارخانه فرسوده و بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و یکی از مراکز و مشاغل پایدار استان می‌باشد لذا نیازمند بروزرسانی و ارتقا و توسعه خطوط و تجهیزات می‌باشد.

وی افزود: در خصوص تهیه شیر مدارس با مشکل مواجه می‌شویم و با توجه به بحث سلامت دانش‌آموزان باید به فکر سرمایه‌گذاری و توسعه کارخانه باشیم.

بازرس کل استان با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع استان، گفت: توسعه کمی و کیفی صنایع غذایی در رشد و باروری اقتصادی استان بسیار مؤثر است و شناسایی مشکلات و تلاش درجهت رفع موانع باید در دستور کار قرار گیرد.

 

کارخانه شیر پگاه لرستان

 

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟