معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از احداث تقاطع غیر هم‌سطح بلوار شفیع‌پور خرم‌آباد خبر داد.

تقاطع غیر هم‌سطح

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند سه‌شنبه در بازدید از تقاطع غیر هم‌سطح خیابان شریعتی خرم‌آباد  که با حضور محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا صورت پذیرفت، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی قرارگاه در استان از پیشرفت مناسبی برخوردار است، اظهار کرد: ابرپروژه راه‌آهن دورود _خرم‌آباد در ۲۰ جبهه کاری به صورت شبانه‌روزی فعال است.

وی افزود: همچنین سد تاج‌امیر با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آماده بهره‌برداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: بیمارستان نیایش که از مطالبات جدی مردم لرستان است بعد سال‌ها تعطیلی و پس از تامین اعتبار در ابتدای دولت انقلابی عملیات اجرایی آن توسط قرارگاه خاتم الانبیا مجدد آغاز شد و هم‌اکنون دارای پیشرفت خوبی است که در زمان مقرر سال‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: قرارداد تقاطع غیر هم‌سطح خیابان شریعتی ۱۸ ماهه است اما با توجه به روند خوب عملیات اجرایی آن زودتر از بازه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

دالوند خبر داد: تقاطع غیر هم‌سطح حضرت امام رضا علیه السلام خیابان ۶۰متری(مسکن مهر) نیز پس از گمانه‌زنی و توافق با قرارگاه خاتم الانبیا به زودی کلنگ‌زنی و احداث خواهد شد.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟