مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اعلام نتایج داوری دهمین جشنواره مطبوعات لرستان خبر داد.

مطبوعات

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعظم روانشاد با اشاره به انتخاب نفرات برگزیده ،گفت: ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های لرستان ارسال شد که پس از داوری در بخش های مختلف نفرات برتر مشخص شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این مطلب که این دوره از جشنواره مطبوعات متفاوت تر از جشنواره های پیشین برگزار خواهد شد ،گفت:با توجه به اهمیت نقش رسانه ها در جهاد تبیین تصمیم داریم که در برگزاری این دوره از جشنواره از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

روانشاد گفت: بدون شک استفاده از توانمندی های اصحاب رسانه در قالب های مختلف هنری ، فنی و … تاثیر مطلوبی در برگزاری این رویداد مهم رسانه ای خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانیه هیأت داوران این دوره از جشنواره مطبوعات و رسانه های استان، از برگزاری بخش های جانبی و متنوع در آن خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرنگاران ایثارگر و رزمنده و همچنین خبرنگارانی که عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست ها و برنامه های کلی دولت در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت ،گفت:همچنین در این جشنواره از خبرنگارانی که طی سالهای ۱۴۰۰ تا کنون ازدواج نموده و یا صاحب فرزند سوم شده اند، تجلیل می شود.

وی با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل خاطرنشان کرد: برنامه های جنبی رسانه ای و محتوایی در این خصوص نیز از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از جشنواره می باشد.

همچنین ببینید :
لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند‌؟

لازم به ذکر است از ۲۴۰ اثر ارسالی به دبیر خانه این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر ، ۶۶ گزارش ،۱۱ گزارش تصویری و عکس، ۱۹ مصاحبه ، ۶۵ یادداشت و سرمقاله ، ۳۸ تیتر ، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵ طراحی و صفحه آرایی و ۲ کلیپ بوده‌ است.

آیین اختتامیه این جشنواره ۲۱ آبان ماه جاری در خرم آباد برگزار می شود.

خبر: نگین دالوند / قلم لر