امام جمعه پل‌دختر گفت: دولت سیزدهم با شناخت کمبودها و اقدام وعمل اعتماد مردم نسبت به دولت که مقداری خدشه‌دار شده را بازسازی وترمیم کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه به نخستین دیدار هیات دولت با مقام معظم رهبری اشاره واظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار مانند همیشه راه‌بردی روشن و نقشه راهی برای نظام و دولت انقلابی به ویژه دولت رییس جمهور جدیداست.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار ترمیم اعتماد مردم را وظیفه دولت دانستند و از مدیران میانی خواستند از ظرفیت بزرگ جوانان برومند برای پیش‌برد برنامه‌ها استفاده شود.

امام جمعه پل‌دختر حضور رییس جمهور در نخستین اقدام خود در سفر به استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و نشستن پای درددل مردم را به فال نیک گرفت و گفت: پیگیری مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور در آغاز به کار رییس جمهور بخشی از اقدام‌هایانقلابی و جهادی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری خطاب به دولت‌مردان از آنها خواست فرصت چهارساله دولت سیزدهم را غنیمت شمرده و از آن به نفع مردم استفاده کنند.

موسوی یادآورشد: اولویت‌های نخست دولت سیزدهم توجه به سلامت مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا ،معیشت و رفع مشکلات اقتصادی است که باید موفق عمل کند.

وی به دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن اشاره کرد و افزود: در این دیدار که رییس جمهور آمریکا در حال چرت زدن بود، مطالبی بین این ۲ نفر رد و بدل شد که مشخص گشت اینها جز ردیف اول نادانان  دنیا محسوب می‌شوند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: عدم بازگشت ایالات متحده به میز مذاکره و توافق هسته‌ای و بیرون نبردن نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق از خواسته‌های رژیم صهیونیستتی در این دیدار بود.

وی به پاسخ جو بایدن اشاره کرد و افزود: رییس جمهور آمریکا در پاسخ گفت باید منتظر نتیجه تیم دیپلماسی خود باشد که اگر شکست خورد گزینه‌های دیگری را رو می‌کند.

موسوی یادآورشد: باید گفت: دنیا از حرف‌های تکراری و گزینه‌های روی میز شما خسته شده ، گزینه تیم دیپلماسی با عزت و اقتدار ایران سخن مقام معظم رهبری است که دوران بزن در رو به سر آمده و یکی بزنی چنان ۲ تا می‌خوری که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانی از جا بلند شوی.

وی افزود: شما که در عین‌الاسد مزمزه کردید و متوجه شدید و اکنون فرار شبانه از افغانستان که طالبان ابهت پوشالی شما را در کوله‌پشتی خالیتان کرد و شبانه از افغانستان خارج شدید و باید مفتضحانه خاورمیانه را ترک کنید.

امام جمعه پل‌دختر گفت: رییس جمهور مردمی و انقلابی ایران اساس هم‌کاری دربحث برجام را در نظر گرفتن مصالح و منافع مردم ایران می‌داند و می‌گوید هرگز معیشت مردم را به برجام گره نخواهیم زد.

وی به نامه نماینده ولی فقیه  درلرستان، خطاب به رییس جمهور اشاره کرد وافزود: در این نامه به انتخاب استان‌داری ویژه و جهادی در لرستان جهت تحول و جهش تاکید شده که دغدغه نماینده ولی فقیه مطالبه‌گر و مایه امید مردم محروم استان است.

موسوی به روز بهورز اشاره و با گرامی‌داشت این روز ،یادآورشد: به‌ورزان زحمت‌کشانی هستند که در دورترین نقاط به جمعیت روستایی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهند که به آنها خدا قوت می‌گوییم.

وی به ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و افزود: این روز یادآور کشتار جمعی از مردم بی‌گناه توسط رژیم ستم‌شاهی است که به جمعه خونین و کشتار سیاه معروف و آغازی بر یک پایان و کم طاغوت را شکست که به روح بلند شهدای ۱۷ شهریور دورود می‌فرستیم.

امام جمعه پل‌دختر خطاب به مردم گفت: قطعی‌های برق در نقاط مختلف شهرستان موضوعی سراسری است و از مرکز کشور کنترل می‌شود که به علت کمبود تولیدات برق در اثر خشکسالی‌ها، این نیرو باید با عدالت بین نقاط مختلف توزیع شود و به صورت خودکار قطع و وصل می‌شود و به اداره برق شهرستان مربوط نمی‌شود.

انتهای پیام/




Source link