معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مرکز واکسناسیون کرونا در بهداری شهید امیری با حضور سردار کشکولی و جمعی از مسیولان استان افتتاح شد.


مصطفی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: اخیرا با توجه به دلیل عدم رعایت مردم و حضور در تجمعات قطعا تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها آمار رو به افزایش است و مرکز واکسیناسیون مجهز و به روزی امروز با همکاری ارتش راه‌اندازی شد تا کمکی در این راستا باشد.

وی افزود: این مرکز کمک خوبی در جهت تسریع در روند واکسیناسیون دارد تا بتوانیم حدود ۷۰ یا ۸۰ درصد واکسیناسیون مردم در آینده نزدیک  صورت گیرد تا  جلوی شیوع بیشتر این ویروس را بگیریم.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مرکز مشاوره تلفنی و خدمات درب منزل برای بیماران کرونایی توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) نیز  راه‌اندازی شده که خدمات مشاوره‌ای، مراقبتی و حمایتی را ارائه دهد.

امیری خاطر نشان کرد:  این سامانه در راستای  گام پنجم طرح شهید سلیمانی در مرکز استان راه‌اندازی شده که خدمات مذکور از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب از طریق شماره تلفن ۳۳۳۷۳۴۴۴ به شهروندان داده می‌شود.

وی گفت: در قالب تیم‌های خودرویی و موتوری با ارایه خدمات رایگان اگر خانواده‌هایی مشکلات معیشتی داشته باشند پس از تماس با این مرکز، شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود:  این برنامه با همکاری معاونت درمان سپاه، بسیج جامعه پزشکی استان ، بسیج سازندگی و سپاه ناحیه خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

امیری در رابطه با فعالیت مراکز تجمیعی سپاه لرستان بیان کرد: تا کنون بیش از ۷۳ هزار دُز واکسن در دو مراکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه تزریق شده است .

وی گفت:سپاه لرستان آمادگی ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون را در راستای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان در تسریع روند واکسیناسیون دارد.

انتهای پیام/




Source link