فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر از راه اندازی سامانه تلفنی ویژه خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند کرونایی در این شهرستان خبرداد.


به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، منصور کریمی فرد روز یک‌شنبه در نشست با مسئولان بهداشت شهرستان پل‌دختربا بیان این که سامانه تلفنی ۳۲۲۲۸۵۹۰ برای مساعدت به بیماران کرونایی در بسیج پل‌دخترفعال شد، اظهار کرد: سامانه پاسخ‌گویی از ساعت ۸صبح الی ۲۴شب به مسائل ومشکلات بیماران کرونایی در بهداری بسیج شهرستان پل‌دختر فعال و کارشناسان پاسخ‌گوهستند.

وی افزود: در اجرای دستور مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا سپاه و بسیج برای قطع کامل زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کنار مردم است و از تمام امکانات و نیروها و ظرفیت‌های بسیج برای موفقیت در مرحله گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر با بیان این که نیروهای بسیجی پای کار هستند ،یادآورشد:بسیجیان پل‌دختری با مراجعه به منزل بیماران کرونایی که توان خروج از خانه  و یا توان تامین نسخه پزشکی را ندارند ، کمک رسان آنها هستند.

کریمی فرد گفت: طرح حاج قاسم سلیمانی در قبال تشکیل گروه‌های نظارتی، حمایتی و مراقبتی با قوت برای مقابله با کرونا
اجرایی می‌شود.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان پایگاه سلامت به خدمات‌رسانی در مقابله با کرونا به صورت محله ای و از درب منازل اقدام می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی پل‌دختر در این جلسه با بیان این‌که بسیج بامدافعان سلامت در رزم با کرونا هم‌دل است، گفت:بسیج برای ریشه کنی ومقابله با ویروس کرونا در جهت کمک به مدافعان سلامت به میدان آمده و میدان‌دار اقدام و عمل است.

ناصر بابایی افزود:طرح شهید حاج قاسم از طرح‌های موفق برای مقابله باکرونا در شهرستان عمل کرده است و در گام پنجم پر رنگ‌تر خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان پل‌دختر در این جلسه با استقبال از طرح تلفنی مشاوره ای در شهرستان گفت:تیمی شامل پزشک، پرستار، بسیج و افراد آگاه به مسائل کرونا نسبت به خدمات رسانی به بیماران کرونایی در زمینه‌های مختلف اقدام خواهند کرد.

علی صفدر سیاوشی اظهار کرد:در برخی کشورها با کنترل خوب مرزها نسبت به ورود افراد آلوده به کشور خودداری می‌کنند وحالا هم با روی کار آمدن دولت و شروع به کار کابینه آیت الله رئیسی، وزیر بهداشت جدید بر هوشمند سازی کنترل مرزها تاکید دارند.

انتهای پیام/




Source link