مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع‌آوری ۱۹ میلیارد تومان زکات فطره، واجب و مستحب در استان خبر داد و گفت: جمعی از این مبلغ از طریق شورای زکات روستاها بین افراد نیازمند و یا عملیات عمرانی این مناطق هزینه گردید.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای زکات لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با همکاری مردم و تلاش مراکز نیکوکاری طی ایام محرم در طرح اطعام حسینی بالغ بر یک میلیون پرس غذا بین نیازمندان توزیع کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۷۳ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند استان پخش شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع‌آوری ۱۹ میلیارد تومان زکات فطره، واجب و مستحب در استان خبر و ادامه داد: جمعی از این مبلغ از طریق شورای زکات روستاها بین افراد نیازمند و یا عملیات عمرانی این مناطق هزینه گردید.

شیخ‌پور با اشاره به اجرای طرح اکرام حسینی نیز بیان داشت: میانگین درآمد ایتام کمیته امداد لرستان رشد ۹۳ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۹۰۰ خانوار محسنین در لرستان وجود دارد که انتظار می‌رود در روزهای سخت کرونایی جهش خدمتی را در حوزه‌های مختلف حمایت از مددجویان شاهد شویم.

انتهای پیام/




Source link