سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امروز خیلی خوشحالم که نسل نویی از کشتی ایران معرفی شده و آینده روشنی در پیش رو دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامرضا محمدی ظهر امروز در مراسم بدرقه به المپیک توکیو که توسط هیأت کشتی لرستان برگزار شد، عنوان کرد: حدود دو سال و ۷ ماه قبل بار دیگر مسوولیت سنگین سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده گرفتم و از ابتدا می‌دانستم راه سختی داریم. 

وی با بیان اینکه امروز تیم ملی کشتی ایران شرایط خوبی دارد، افزود: من ۴ سال قبل نوید ظهور نسل طلایی کشتی ایران را داده بودم و البته این مرهون زحمات مربیان کشتی در نقاط مختلف کشور است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امروز خیلی خوشحالم که نسل نویی از کشتی ایران معرفی شده و آینده روشنی در پیش رو دارد.

وی به حضور کشتی‌گیران نوجوان و جوان در تیم ملی اشاره کرد و افزود: در مسابقات جهانی نروژ تعدادی از کشتی گیران نوجوان را خواهیم داشت.

محمدی در ادامه به شرایط کشتی در استان لرستان اشاره داشت و گفت: امیدوارم کشتی لرستان شکوفا شود و حضور مرتضی قیاسی در المپیک باب تازه‌ای برای این شکوفایی در لرستان باشد.

وی با تمجید از عملکرد هیات کشتی لرستان، اظهار داشت: مسیری که هیأت کشتی لرستان در پیش گرفته درست است و امیدوارم که کشتی لرستان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی در خصوص شرایط تیم ملی کشتی آزاد نیز یادآور شد: از چهارشنبه اردوی بعدی تیم ملی کشتی آغاز می‌شود و تا روز اعزام ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در توکیو شاهد خوشحالی مردم ایران و موفقیت کشتی‌گیران باشیم و تلاش همه ما در تیم ملی این است که لحظه‌ای لبخند را بر لبان مردم ایران بیاوریم.

سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی آزاد در پایان عنوان کرد: به خودم می‌بالم که فرزند لرستان هستم، افتخار می‌کنم که اهل محله پشت بازار خرم‌آباد هستم و هر کجا که باشم اصالت خود را حفظ خواهم کرد.

انتهای پیام /




Source link