در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور که در شهرکرد برگزار شد، تیم دوومیدانی لرستان با اقتدار با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،به نقل از روابط عمومی هیأت دوومیدانی لرستان، در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور که در شهرکرد برگزار شد، تیم دوومیدانی لرستان با اقتدار با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز قهرمان شد.

 سیاوش سپهوند در این حوزه گفت: تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور در روز نخست با ۳ مدال نقره توسط امیررضا معین پور در ۱۰۰ متر ،آرش سیاری در ۴۰۰ متر و امیر حسین پاپی در ۸۰۰ متر را کسب کرد.

وی ادامه داد: در روز دوم و پایانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور ورزشکاران لرستان خوش درخشیدند و توانستیم با ۳ مدال طلا و یک برنز عنوان قهرمانی را مقتدرانه کسب کنیم.

رییس هیأت دوومیدانی لرستان تصریح کرد: در روز دوم مسابقات، امیرحسین پاپی در ۱۵۰۰ متر با ۴:۰۷٫۹۷ قهرمان، امیررضا معین پور در ۲۰۰ متر با ۲۱:۳۹ عنوان قهرمانی، تیم ۴در ۴۰۰ لرستان با زمان ۳:۲۵٫۷ دقیقه عنوان قهرمانی و آرش صیادی در ۲۰۰ متر با ۲۲:۰۴ ثانیه مدال برنز را از آن خود کردند.

رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان یادآور شد: امیر رضا معین پور با نتیجه خوبی که به دست آورد توانست ورودی مسابقات جهانی در کنیا را را کسب کند.

وی اظهار کرد: لرستان بعد از یک برنامه‌ریزی مدون ۴ ساله و با رصد دقیق کلیه رشته های دو و میدانی در استان، برگزاری به موقع مسابقات انتخابی استان، حمایت از ورزشکاران در طول سالهای گذشته از جمله زیر نظر گرفتن مربیان خوب، تهیه البسه تخصصی، تغذیه و غیره که باعث شد تیم لرستان با حضور کلیه تیم های کشور در مسابقات قهرمانی نوجوانان، بر بام ایران بایستد.

سپهوند اضافه کرد: این افتخار را مرهون حمایت های کلیه مربیان، روسای هیات های دو و میدانی استان، دلسوزان جامعه دو و میدانی، پیشکسوتان و … می دانم و امیدواریم که بتوانیم تیم قهرمان جوانان کشور را تا رده های بزرگسال به خوبی حمایت کنیم.

انتهای پیام/




Source link