مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از شناسایی ۵ هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان خبر داد و گفت: بیشتر این انشعابات مربوط به روستاها بوده است.


حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد با اشاره به شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در لرستان اظهار کرد: طی سه ماهه اول امسال ۵ هزار انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی و تبدیل به مجاز شدند.

وی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تیم اجرائیات شرکت آبفا با حضور در شهرها و روستاهای استان ضمن بررسی انشعابات مشترکین موفق به شناسایی این تعداد انشعاب غیزمجاز شده‌اند.

کرم‌وند با بیان اینکه بیشتر این انشعابات مربوط به روستاها است، افزود: متاسفانه برخی افراد از آب شرب برای آبیاری باغ‌ها، کشاورزی، دامداری و… استفاده می‌کنند که ضمن هدررفت آب سالم و بهداشتی سبب افت فشار و نهایتا قطعی در این مناطق می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: وجود انشعابات غیرمجاز موجب افزایش هزینه‌های جاری شده و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلاتی مواجه می‌سازد. 

وی از روستاییان درخواست کرد که در حفظ و صیانت از تاسیسات آب‌رسانی کوشا باشند چراکه هزینه خریداری و جایگزینی مجدد آنان بالا بوده و با توجه به اعتبارات محدود، برای این شرکت مقدور نیست.

کرم‌وند با جرم خواندن استفاده غیرمجاز از شبکه آب، بیان کرد: افراد متخلف با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان سبب وارد آمدن خسارت به شبکه آبرسانی می‌شوند برای همین طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در پایان گفت: از مردم درخواست می‌کنیم که هر گونه تخلف در مصرف آب را با شماره تلفن ۱۲۲ به اطلاع شرکت آبفا برسانند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/




Source link