مسئول ستاد جوانان آیت الله رئیسی در پل‌دخترگفت: مشارکت وحضور جوانان به ویژه رای اولی‌ها بر شکوه ، عظمت و اقتدار انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ایران می‌افزاید.


حجت الاسلام سید بصیر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختربا تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت ، اظهار کرد: جوانان پل‌دختربه طور قطع در روز ۲۸ خرداد ماه جاری  با بصیرت و شعور سیاسی و دشمن شناسی با حضور پرشور پای صندوق‌های رای بر قله افتخارخواهند ایستاد.

وی وظیفه جوانان در این برهه از زمان را بسیار مهم و پررنگ دانست و افزود :اعتماد به جوانان و دانش آنان می‌تواند نقش ارزنده و سهم زیادی در راستای کمک به جهش تولید داشته باشد و این مطالبه جوانان انقلاب از دولت آینده است.

مسئول ستاد جوانان آیت الله  رئیسی در پل‌دختر گفت: جوانان به طور قطع برای آینده کشور سرمایه‌های عظیمی هستند که دولت انقلابی باید قدر این قشر پویا و با نشاط را در راستای پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مختلف را بداند.

وی لازمه حضور و به روی کارآمدن دولت انقلابی را مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و افزود : برنامه ریزی‌های منسجم، جامع ، مدون و کاملی ازسوی ستاد جوانان شهرستان پل‌دختر در راستای انتخابات هم‌زمان با سراسرکشور و ایجاد شور و نشاط در جامعه تدارک دیده شده است.

موسوی یادآورشد: امروز خوشبختانه شاهد استقبال پرشور آحاد مردم به ویژه قشر جوان از چهره محبوب و انقلابی آیت الله رییسی هستیم که امید است در ۲۸ خرداد در راستای تحول و مبارزه با فساد به ویژه رانت خواری دولت انقلابی انتخاب و تشکیل شود.

انتهای پیام/




Source link