نایب رئیس شورای وحدت لرستان گفت: در بحث مشارکت مردم به خاطر عملکرد دولت ناراضی هستند اما باید بدانیم که اگر این از وضعیت انتقاد داریم برای تغییر حتما باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم؛ اگر رای دادن مردم اثرگذار نبود پس چرا رسانه‌های معاند و دشمنان شبانه‌روز تلاش می‌کنند که مشارکت مردم پایین بیاید.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد: شورای وحدت یک تشکیلات دائمی است که از گذشته وجود داشته و بعد از انتخابات نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد اما در حال حاضر بیشترین تمرکز ما بر روی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است. 

وی افزود: محور کار ما این است که همراه و در کنار سایر جریان‌های انقلابی فعالیت کنیم و بتوانیم برنامه‌های مشترکی را اجرا کنیم.

نایب رئیس شورای وحدت لرستان گفت: روز سه‌شنبه با کمک دیگر عزیزان که در ستادهای آیت‌الله رئیسی فعالیت دارند یک برنامه مشترک و بزرگ داریم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وحدت خوبی بین ستادهای آیت الله رئیسی وجود دارد و امیدواریم که این روند پس از انتخابات نیز ادامه یابد.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: همه باید با این رویکرد کار کنیم که هر خانه یک ستاد است و لذا گرفتن یک حکم در ستادها کفایت نمی‌کند و باید فعالیت افزایش یابد.

وی در ادامه یادآور شد: یکی از نکات برجسته نظام جمهوری اسلامی حاکمیت مردم و مردم سالاری دینی است که در طول ۴٢ سال گذشته به طور میانگین سالانه یک انتخابات داشته‌ایم و این نشان دهنده این است که نظام عملا به نقش مردم در حکومت توجه دارد.

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در شورای وحدت لرستان عنوان کرد: نظام ثابت کرده است هر سلیقه‌ای که مردم تشخیص بدهند و رای بیاورد مورد تایید نظام است.

وی اظهار داشت: در بحث مشارکت، مردم به خاطر عملکرد دولت ناراضی هستند اما باید بدانیم که اگر این از وضعیت انتقاد داریم برای تغییر حتما باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم؛ اگر رای دادن مردم اثرگذار نبود پس چرا رسانه‌های معاند و دشمنان شبانه‌روز تلاش می‌کنند که مشارکت مردم پایین بیاید.

شریعت‌نژاد افزود: تغییر و تحول تنها با رای دادن و انتخاب درست صورت می‌گیرد. همیشه عملکرد دولت‌ها نقش مستقیم در افزایش و کاهش مشارکت در انتخابات داشته است.

وی تصریح کرد: رئیس دولت وقتی درد مردم را نفهمد نمی‌تواند مشکل مردم را برطرف کند؛ کسانی که در طبقه بالا هستند و خوی اشرافی‌گری دارند قطعا به قشر محروم و مشکلات جامعه کم توجه خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای وحدت نیروهای انقلابی لرستان بیان داشت: در سطح بالای مدیریت کشور که ریاست جمهوری قرار دارد مردم باید با دقت عمل کنند که خوشبختانه در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته می‌بینیم که نگاه به برنامه‌های کاندیداها و توجه به شاخص‌های اصلح بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که در مناظره‌ها چه کسانی به دنبال تخریب هستند و چه کسانی با منطق و بر اساس عقلانیت برنامه دارد.

انتهای پیام/




Source link