طرح لبیک به جمهوریت نظام از ابداعات و اختراعاتی است که در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ایرانیان نهفته است، پس انتظار بر آن است که همه اقشار جامعه قالبی که طرح لبیک در حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای و به ویژه در انتخاب اصلح را داشته باشند.


خبرگزاری فارس لرستان، ملت حماسه‌ساز ایران همیشه در طول تاریخ با منشی که نشات گرفته از فرهنگ غنی  ایرانی و اسلامی، اثبات نموده که طراح و مبتکر حرکت‌های انسان دوستانه بوده است‌.

با وقوع انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ اسلامی ایرانی و تجدید روحیه خودباوری روز به روز شاهد این روحیه انسان دوستانه در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان هستیم، در بزنگاه‌هایی که ملت ایران نیازمند حضور آگاهانه و پرشور بوده است این ملت ایران بوده  که در کنار مردم قرار گرفته از دفاع مقدس گرفته تا حوادث غیر مترقبه طبیعی اعم از سیل و زلزله کمک به محرومان فقرزدایی و مواردی از این دست همیشه ملت قهرمان ایران پای ثابت این موضوع در وسط میدان بوده است.

در قضیه مشارکت اجتماعی هم خوشبختانه در چند هفته اخیر به مانند آنچه که در ایام کرونا به نام کمک مومنانه انجام گرفت، حرکت جدیدی شکل گرفته است به نام طرح لبیک، در این طرح قرار است که هر ایرانی بتواند در حد امکان از افرادی را که می‌توانند و به خصوص کسانی که نسبت به حضور در انتخابات دچار ابهام و شک و تردید هستند را برای حضور در انتخابات تشویق نمایند.

انتظار بر آن است که این طرح مومنانه به عنوان یک طرح فراگیر در میان همه اقشار مردم گسترش پیدا کند، از آنجایی که مهمترین مولفه پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی و حضور مردم در صحنه بوده، یکی از جلوه‌های بارز حضور مردم موضوع انتخابات است و به ویژه انتخابات تعیین کننده‌ای که ما در پیچ تاریخی۱۴۰۰ در آن به سر می‌بریم.

طرح لبیک به جمهوریت نظام از ابداعات و اختراعاتی است که در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ایرانیان نهفته است، پس انتظار بر آن است که همه اقشار جامعه قالبی که طرح لبیک در حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای و به ویژه در انتخاب اصلح را داشته باشند.

طرح لبیک در حقیقت تداوم طرح انسان دوستانه و کمک به همنوع خود است، در موضوع کرونا حضور بسیار نورانی مردم در کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر در حوزه مسائل معیشتی را شاهد بودیم، در طرح شهید سلیمانی بود که باز هم ملت ایران برای مهار ویروس کرونا وارد عرصه شدند و به تبع این سنت حسنه خوشبختانه چندی است که در طرح لبیک به جمهوریت نظام کلید خورده است. 

در طرح لبیک به جمهوریت همانطوری که در طرح شهید سلیمانی مردم به عرصه میدان آمدند و در مهار بیماری کرونا در کنار مردم ماندند، انتظار می‌رود در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰به تأسی ازاین فرهنگ غنی هر ایرانی دلسوز بتوانند افرادی را به ویژه کسانی‌ که دچار تردید در شرکت انتخابات هستند را جهت حضور در امر خطیر انتخابات تشویق نمایند.

در طرح لبیک هدف و نیت خالص برای خداست، لازم است که همه دلسوزان مسئولین اقشار مختلف جامعه نخبگان علمی در تبدیل طرح لبیک به یک فرهنگ عمومی درآستانه انتخابات همت لازم را مصروف نموده، امید است که با لبیک شما هم‌وطنان ایرانی به جمهوریت نظام حماسه و برگ زرین دیگری در مردمسالاری دینی  درکتاب قطور انقلاب اسلامی را تقریر نمایند.

نگارنده: همایون رهبران؛ عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله بروجردی

اتتهای پیام/




Source link