نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سند آب لرستان، سند آمایش لرستان و هم اندیشی نخبگان استان مطالعه و نتایج آن به جلسه بعد مسوولان ارشد استان ارائه می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی گفت: جلسه مشترک نمایندگان خبرگان رهبری لرستان، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان استان در مجلس و استاندار لرستان در تهران برگزار شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با هدف هماهنگی، حمایت و پیگیری مسائل اساسی استان و تعامل منسجم در سطح ملی و استانی جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان خبرگان رهبری استان، مجمع نمایندگان استان در مجلس، استاندار و برخی از معاونین وی در تهران برگزار و پیرامون تشکیل شورای راهبری توسعه لرستان تصمیم گیری شد.

 وی ادامه داد: این جلسه برای نخستین بار در این سطح و با حضور این اعضا برگزار و در پی منسجم نمودن تلاش‌ها برای پشتیبانی و مانع زدایی از مسائل کلان استان است. 

گودرزی خاطرنشان کرد: در این جلسه مصوب شد، دبیرخانه دائمی برای این شورا تشکیل و جلسات آن حداکثر هر ۴۵ روز  یک بار تشکیل شود و رئیس مجمع نمایندگان لرستان به عنوان دبیر و سازمان برنامه و بودجه استان محل دبیرخانه دائمی آن باشد.

نماینده مردم  دورود و ازنا در مجلس یادآورشد: در این جلسه مقرر شد سه موضوع؛ سند آب لرستان، سند آمایش لرستان و هم اندیشی نخبگان استان مطالعه و نتایج آن به جلسه بعد ارائه شود.

انتهای پیام/




Source link