مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: عیار ولایت مداری قطعا عمل به فرمان ولایت است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مریم سپهوند ظهر امروز در نشست روشنگری شورای نخبگان قشر جامعه زنان ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت اظهار داشت: افراد حاضر نخبگان قشر جامعه زنان در بخش‌های مختلف هستند.

وی افزود: قشر بانوان نقش مهم و موثری در همه عرصه‌های انقلاب داشته و دارند و نقش مهمی را چه برای انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن دارند و شیرزنان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند و هرجا نامی از این بانوان برده شده با افتخار بوده که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برده است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت:امروز نیز به عنوان زنان تاریخ ساز ان شالله زمینه تمدن سازی را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه در جلسات هیئت اندیشه ورز گذشته نتایجی گرفته شد عنوان کرد: نتیجه نهایی لزوم کار تشکیلاتی و شبکه‌سازی بود که مهم و سرنوشت ساز در همه عرصه ها برای بانوان است و نمونه آن اجرای ۹ مرحله رزمایش طرح ثامن بوده است. 

سپهوند خاطر نشان کرد: مورد دوم و نتیجه حاصل از جلسات اندیشه‌ورز تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های نظام است که در حوزه زن و خانواده به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه مورد سوم اشرافیت بر جریان‌شناسی و جریان‌سازی انقلاب است بیان کرد: از تبعات و بازخورد جریان و رسانه‌های غربی که ایجاد میکند،شبهاتی است که در ذهن جوانان و نوجوانان رخ می دهد و قشر زنان نیز بیشترین هدف این شبهات هستند پس نیازمند اشرافیت سرشبکه های ما نسبت به مباحث جریان شناسی انقلابی است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان عنوان کرد:مورد بعدی ایجاد موج آفرینی و حضور حداکثری در مراسمات مانند بحث انتخابات برای  انتخاب فرد اصل به استناد داستان‌های قرآن است .

وی خاطر نشان کرد:انگیزه‌بخشی و تاثیر‌گذاری بر محیط پیرامون را قطعا نخبگان قشر ما  در دستور کار قرار دهند چرا که برای رساندن پیام انقلاب هر لحظه و هر گام نیازمند ظرفیت مردمی هستیم. 

سپهوند با بیان اینکه عیار ولایت مداری قطعا عمل به فرمان ولایت است گفت:  این هیئت اندیشه ورز هدفش عمل به فرامین ولایت است، در شعار متوقف شدن را مد نظر ندارد.

انتهای پیام/




Source link