به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان عشایر توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان عشایر توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شدند.

حجت الاسلام علی درویشی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در حاشیه این تجلیل در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: برای ابراز و بیان  تقدیر و تشکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و فرمانده سپاه استان در این روز عزیز در بیمارستان عشایر که مرکز بیماران کرونایی است حصور پیدا کردیم تا  مراتب تشکر را از پرستاران و پزشکان این مجموعه به جا آوریم. 

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری قدردانی کردند ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری و به سبب تلاش های کادر درمان وظیفه خود می‌دانیم از این قشر تقدیر کنیم . 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان بیان  کرد: هر قشری امروز بتواند به جامعه پزشکی ما کمک کند تا بتوانند موفقیت آنها بیشتر باشد، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است. 

وی عنوان کرد: سپاه برای کمک به کادر درمان و جامعه پزشکی اعلام آمادگی می‌کند و هر کاری از دست ما بر آید در جهت تحقق و ایجاد سلامت بیشتر انجام می‌دهیم.

درویشی با بیان اینکه هر نهادی که میتواند باید به کادر درمان کند، بیان کرد: جامعه روحانیت و طلبه و سپاه این آمادگی را دارد به کادر درمان و جامعه پزشکی در راستای مبارزه با این ویروس  کمک کنند  تا بار سنگینی از روی دوش پرستاران و کادر درمان بردارد.

انتهای پیام/




Source link