بخشدار معمولان گفت :۳۴۱ نفر داوطلب برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این بخش اقدام به ثبت نام کردند.


سید حبیب الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد:۹۰درصد مشارکت داوطلبان در بخش سیل‌زده معمولان برای انتخابات شورا ، در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: تعداد ۲۹۸ مرد معادل ۸۶ درصد و ۴۳ زن معادل ۱۴ درصد برای تصدی  ۲۰۳ کرسی شوراهای اسلامی این بخش ثبت نام کردند.

بخشدار معمولان گفت: با توجه به پیش بینی ارتقاء بخش معمولان به شهرستان و ایجاد ۲ بخشداری جدید در ماه‌های آینده، دراین دوره، روستاهای واجد شرایط را ۲۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافتند. 

وی افزود:خیل مشارکت داوطلبان این دوره از انتخابات شوراها دربخش معمولان قابل پیش بینی نبود، اما با مدیریت و تلاش‌های صورت گرفته، موجب مشارکت ۹۰ درصدی داوطلبان شد.

موسوی یادآور شد:تا آخر وقت قانونی یعنی ساعت ۲۴ روز یک شنبه شاهدحضور داوطلبان در محل بخشداری معمولان برای ثبت نام بودیم که این یک رکورد بی سابقه می‌باشد.

وی افزود: امیداست باهم‌کاری عوامل اجرایی و نظارت در ۲۸ خرداد سال۱۴۰۰ انتخاباتی سالم ، پر شور و در خور و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم برگزارشود. 

بخشدار معمولان گفت :کار بررسی صلاحیت داوطلبان برابر برنامه زمان‌بندی و بر اساس قانون در هیات اجرایی بخش معمولان آغاز شد.

موسوی از همراهی وهم‌کاری اهالی روستاهای این بخش ،عوامل اداری و IT ثبت نام و اعضای هیات اجرایی و نظارت بخش معمولان درثبت نام داوطلبان قدردانی کرد.

گفتی است؛ ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ۲۸ خردادماه امسال هم‌زمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




Source link