معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد لرستان با بیان اینکه ۹۰ درصد کمک حامیان به صورت پرداخت نقدی است، گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و شرایط سخت جامعه، میزان مشارکت و هدیه حامیان در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳ برابری و به بیش از ۴ میلیارد تومان رسید.


مجید طائف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به وجود ۱۱ هزار و ۶۴۶ یتیم و فرزند محسنین در لرستان، اظهار کرد: از این تعداد، ۶ هزار و ۲۱۸ نفر یتیم و ۵ هزار و ۴۲۸ نفر محسنین هستند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد حامیان در استان متغیر است، با این وجود ۲۷ هزار حامی به صورت ثابت و فعال به ایتام و محسنین کمک می‌کنند که در ایامی همچون ماه مبارک رمضان تعداد حامیان به ۴۰ هزار نفر نیز می‌رسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد لرستان، متوسط سرانه کمک به ایتام و محسنین در استان را نسبت به استان‌های برخوردار کم خواند و افزود: ۲ هزار و ۸۶۱ نفر از ایتام سرانه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، ضمن اینکه در حال حاضر ۴۸۳ یتیم و محسنین بدون حامی در استان داریم.

طائف با بیان اینکه ۹۰ درصد کمک حامیان به صورت پرداخت نقدی است، گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و شرایط سخت جامعه، میزان مشارکت و هدیه حامیان در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳ برابری و به بیش از ۴ میلیارد تومان رسید.

وی از اجرای پویش ایران مهربان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در استان خبر و ادامه داد: در این طرح هیچ یتیمی بدون حامی نخواهد بود و برای تحقق این مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/




Source link