امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: مسوولان شهرستان برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت اقلام بر بازار شب عید نظارت بیشتری داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام کاظم تیموری در خطبه‌های نماز جمعه به صف‌های طویل روغن و مرغ در بعضی شهرها اشاره کرد و اظهار داشت: این صف‌های طویل به علت عدم مدیریت صحیح است و گرنه درکشور ما چیزی کم نیست و اگر کم باشد می‌توان با مدیریت صحیح آنچه نیاز مردم است را به بازار عرضه کرد.

وی از خیران و مردم خواست کسانی‌که توانایی مالی دارند در این ایام فقرا و ضعفا را دریابند و شادی خود را با آنها تقسیم کنند.

امام جمعه موقت پل‌دختر به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و با تبریک این ایام ، شهید را افضل و روز شهید را مقدس دانست و گفت: خانواده شهدا جایگاه بالا و والایی دارند و چراغ راه همه ما هستند و کسانی‌که در بنیاد شهید خدمت رسانی می‌کنند در این رابطه زحمات زیادی را متحمل می‌شوند که قابل تقدیر است.

وی به اعیاد شعبانیه اشاره کرد وبا تبریک پیشاپیش این روزها افزود:امام راحل این روزها را نیکو نام‌گذاری کردند و امام حسین (ع) پاسدار خون شهدا ، آرامان‌های اسلام و شخصیتی بود که در راه دین خدا خونش ریخته شد و به ثارالله مشهور شد.

تیموری با گرامی‌داشت سوم شعبان ولادت امام سوم شعیان امام حسبن (ع) یادآورشد: امام حسین (ع) نخستین پاسدار دین خدا پس از رسول اکرم(ص) بودند و سبزپوشان انقلاب اسلامی(پاسداران انقلاب اسلامی) ادامه دهنده این راه مقدس هستند که با تاسی از این امام همام از نظام ، ارزش‌های اسلامی دفاع و در این راه شهید شدند.

و ی به چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به نام روز جانباز اشاره و با تبریک این روز افزود: جانبازان شهدا زنده و سند افتخار نظام و ملت هستند که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری آموختند.

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: وقتی ملت غیور و متدین، مبارز و مقاوم یمن چند موشک برای موازنه قدرت و این که بدانند هنوز این مردم سرزنده هستند و از دین و کیان اسلامی و وطن خود دفاع می‌کنند، سرو صدای کشورهای مدعی حقوق بشر بلند می‌شود و آنها را تروریست خطاب می‌کنند.

وی افزود: این در حالی است که هزاران نفر در یمن زیر موشک‌های دشمن وحملات ناجوانمردانه به شهادت رسیدندو کودکان یمن از گرسنگی می‌میرند.

تیموری یادآورشد : این اتفاقات  و معیارهای دو گانه نشان می‌دهد که بعثت پیامبر هنوز زنده است و پرچم آن به وسیله امام راحل و مقام معظم رهبری در ایران اسلامی به اهتزار درآمده و تا نتیجه نهایی با اتصال به حکومت جهانی امام زمان(عج) برای گسترانیدن حکومت پیامبرگونه ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

وی به عقب نشینی طلب‌کارانه اروپا از قطع‌نامه ضد ایرانی در شورای حکام اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی دنبال سلاح هسته‌ای نیست و به تعهدات خود در برجام عمل کرده است .

امام جمعه موقت پل‌دختر افزود: این در حالی است که طرف‌های دیگر برجام عهدشکنی کرده و آمریکا از برجام خارج شد اکنون طلب‌کارانه می‌گویند باید ابتدا ایران به آنچه آنها عمل نکردند پای‌بند بماند.  

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری و مسوولان ایرانی اعلام کردند که ابتدا باید آمریکا که بدعهدی آن ثابت شده پای‌بندی به تعهدات را ثابت کندکه متاسفانه هنوز به این بدعهدی‌ها ادامه می‌دهند.

تیموری یادآورشد: طی چند روز اخیر بنا بود سه کشور کره جنوبی ، عمان و عراق بخشی از بدهی‌های خود به ایران را بپردازند اما جرات نمی‌کنند و نمی‌شود از یک طرف بگویند پایبند برجام هستیم اما از طرف دیگر کشورها را در هم‌کاری با ایران تهدید به مجازات کنند.

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: بر این اساس مسوولان جمهوری اسلامی ایران باید مراقب باشند حق و حقوق ملت ایران در روابط بین الملل حفظ شود.

انتهای پیام/




Source link