دبیر چهارمین جشنواره مد و لباس لرستان، حمایت از طراحان و ترویج فرهنگ بومی محله‌ای و معرفی آن به داخل و خارج کشور را از مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرشته بیرانوند ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مد و لباس لرستان، اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همچنین انجمن مد و طراحان استان طی روزهای گذشته برگزار و امروز اختتامیه آن انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در محورهای مسابقه طراحی و دوخت لباس، صنایع‌دستی و عفاف و حجاب برگزار شد، ضمن اینکه در بخش صنایع‌دستی از ۳۲۰ اثر و در بخش عفاف و حجاب ۴۲۰ اثر رونمایی شد.

دبیر چهارمین جشنواره مد و لباس لرستان از انتخاب سه نفر در هر بخش به عنوان برگزیدگان جشنواره خبر و ادامه داد: لباس منتخبان بخش طراحی در ردیف لباس‌های برند قرار می‌گیرد و در سطح کشور معرفی خواهند شد.

بیرانوند، حمایت از طراحان و ترویج فرهنگ بومی محله‌ای و معرفی آن به داخل و خارج کشور را از مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد.

وی تصریح کرد: تمامی محصولات ارائه شده در این جشنواره تولید داخل بوده و حمایت از طراحان و تولیدات آن‌ها گامی در راستای تحقق جهش تولید است.

انتهای پیام/




Source link