معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امسال با توجه به این شرایط رسماً اعلام می‌کنیم پذیرای هیچ مهمانی در نوروز ۱۴۰۰ نخواهیم بود و هیچ‌گونه میزبانی نخواهیم داشت.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی اظهار کرد: امسال با توجه به این شرایط رسماً اعلام می‌کنیم پذیرای هیچ مهمانی در نوروز ۱۴۰۰ نخواهیم بود و هیچ‌گونه میزبانی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد؛با توجه به سرعت و قدرت انتشار ویروس جهش‌یافته انگلیسی موضوع بسیار جدی دنبال می‌شود و اقداماتی از جمله کنترل ورودی‌های استان از سمت خوزستان صورت گرفته و با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی ۱۱ شهرستان خوزستان از ورود وسایل نقلیه شخصی با پلاک استان مذکور به لرستان جلوگیری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  از مردم خواست در روزهای پایانی سال از حضور در اجتماعات و ازدحام در مراکز خرید خودداری کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت علی‌رغم تدابیر، موج چهارم کرونا در پایان اسفندماه اجتناب‌ناپذیر است.

ثمینی بیان داشت: ضمن تقدیر از همکاری مردم از آنان درخواست داریم که در پنج‌شنبه پایانی سال از حضور در آرامستانها خودداری نمایند.

انتهای پیام/




Source link