سرپرست کارگاه قطعه اول جاده پلدختر به خرم‌آباد گفت: به دلیل هزینه بر بودن تونل‌های پروژه و نیاز عملیات تونل سازی به ادوات خاص، تکمیل پروژه نیازمند حمایت ویژه مالی است .


علی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از اولین روزهای وقوع سیل در شهرستان پلدختر برای کمک به مردم این شهر در مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و فعالیت‌های عمرانی خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پس از سیل در راستای جلوگیری از آسیب‌هایی که به مسیر جاده پلدختر وارد شد یک جاده جدید و ایمن برای این مسیر طراحی شد، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء مسئول اجرای قطعه اول این پروژه بوده که طول آن بیش از ۱۴/۵ کیلومتر است و در مسیر آن چندین تونل قرار دارد.

سرپرست کارگاه قطعه اول جاده پلدختر به خرم‌آباد بیان کرد: قرارگاه خاتم فعالیت خود را از شهریور سال گذشته آغاز کرده است و بر اساس برآوردها بایستی ظرف ۳۶ ماه آینده پروژه را تکمیل کند، اما تحقق این امر در صورتی میسر است که دولت به تعهدات مالی خود عمل کند.

سپهوند با اشاره به اینکه مسئولان استان و نمایندگان  برای تکمیل به موقع این پروژه بایستی اعتبارات مورد نیاز آن را تامین کنند، تصریح کرد: به دلیل هزینه بر بودن تونل‌های پروژه و نیاز بیشتر عملیات تونل سازی به ادوات خاص و تاسیسات حین اجرا نیاز به حمایت ویژه کارفرما از نظر مالی هست و در صورت تحقق این امر سرعت حفاری تونل‌ها به عنوان مقاطع بحرانی پروژه برای تکمیل طرح و بهره برداری از آن افزایش چشمگیری خواهد یافت.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰




Source link