نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت و عدم توسعه یافتگی کارآمد مشکل اساسی کوهدشت و رومشکان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خانه ملت، محمدرضا مبلغی در دیدار با وزیر کشور ویژگی‌های حوزه انتخابیه خود را محرومیت و کمتر توسعه یافتگی ذکر کرد و گفت: مشکلات شهرداری‌های کوهدشت، چغابل و مراکز بخش‌ها نیازمند بررسی است.

وی ادامه داد: پایین بودن سطح درآمد شهرداری‌ها که متأثر از وضعیت اقتصادی حاکم بر معیشت ساکنین این منطقه در سالیان متمادی است واین امر موجب شده که شهرداری‌ها در تهیه و تدارک امکانات و تجهیزاتی که در شأن و جایگاه شهروندان ناتوان باشند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تعویق در پرداخت حقوق و مزایای معوق کارکنان رسمی، پیمانی و کارگران تابع قانون کار به مدت ۶ ماه و تعویق در تأمین پرداخت وجه صورت وضعیت شرکت خدماتی طرف قرارداد به مدت ۱۰ ماه را مشکل بزرگی برای شهرداری دانست و ادامه داد: انتظار می‌رود با در نظر گرفتن مشکلات مذکور در جهت رفع آن و کمک به معیشت کارکنان شهرداری به طریق مقتضی مساعدت مالی لازم مبذول گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: با توجه به مطالعات صورت گرفته نسبت به بخش پیشنهادی «مادیان رود» در جنوب شرقی شهرستان کوهدشت، دستور فرمایید نسبت به اجرایی شدن آن تسریع شود.

مبلغی در پایان یادآورشد: همچنین با وجود مصوب شدن شهرداری برای شهر ولی عصر(عج) در مرکز بخش سوری شهرستان رومشکان، همچنان این شهر فاقد شهرداری بوده و در این رابطه نیاز به دستور حضرتعالی است.

انتهای پیام/




Source link