به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمدی نژاد در سخنانی گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی در حین گشت و کنترل شبانه برای جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در حوزه استحفاظی، دو نفر متخلف زیست محیطی را دستگیر کردند. وی اظهار داشت: این متخلفین که قصد شکار حیوانات وحشی در تاریکی شب را داشتند […]



به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمدی نژاد در سخنانی گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی در حین گشت و کنترل شبانه برای جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در حوزه استحفاظی، دو نفر متخلف زیست محیطی را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: این متخلفین که قصد شکار حیوانات وحشی در تاریکی شب را داشتند پس از تعقیب و گریز نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره دستگیر شده و دو قبضه اسلحه شکاری و هشت عدد فشنگ از آنها کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست چگنی افزود: پرونده این متخلفین پس از بازجویی مقدماتی برای سیر مراحل قضائی به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر نظر سازمان نگهداری می‌شود.

محمدی نژاد با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست به طور شبانه روزی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان حضور داشته و با متخلفین زیست محیطی برخورد می‌کنند گفت: از همه دوست داران محیط زیست تقاضا می‌شود هر گونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.



Source link