به گزارش خبرنگار مهر، جلال شیخ پور امروز سه شنبه در جلسه هفتگی شورای معاونین اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق با موضوع جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: محیط آموزش و پرورش، سر منشأ همه خوشبختی‌ها، پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و مهد انسان سازی است. وی گفت: هر جامعه‌ای از اینجا شکل […]



به گزارش خبرنگار مهر، جلال شیخ پور امروز سه شنبه در جلسه هفتگی شورای معاونین اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق با موضوع جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: محیط آموزش و پرورش، سر منشأ همه خوشبختی‌ها، پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و مهد انسان سازی است.

وی گفت: هر جامعه‌ای از اینجا شکل می‌گیرد و با تلاش و کوشش مجموعه آموزش و پرورش است که مباحث ارزشمند تربیتی به شکل ملموس بروز و ظهور پیدا کرده است.

شیخ پور با اشاره به موفقیت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در بخش نخبگان، استعدادهای برتر و رتبه‌های برتر کنکور بیان داشت: این موفقیت‌ها در کنار سخت کوشی و تلاش افراد، نمودی از دو موضوع مهم است، اول مجموعه‌هایی مثل آموزش و پرورش که بسترسازی کردند و پایه این کار بودند درست رفتار کردند و خروجی مطلوب دارند و دیگر اینکه، همکاران مجموعه امداد در سطح استان در بخش آموزش و پرورش، دانش آموزی و دانشجویی به جدیت کار را دنبال می‌کنند زیرا یکی از راهبردهای قطع فقر، توانمندسازی افراد با شاخصه اشتغال و مهارت آموزی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال به دلیل تقارن با ایام محرم و صفر «شور عاطفه ها» نامگذاری شده اظهار داشت: سال گذشته با همکاری خوب آموزش و پرورش بیش از ۵ میلیارد تومان کمک در قالب‌های کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد که امسال با شرایط ناشی از ویروس کرونا این کار در بستر فضای مجازی انجام خواهد گرفت.

وی گفت: مراکز نیکوکاری راه اندازی شده تحت عنوان بازوان حمایتی امدادگران در قالب ۱۹۸ مرکز نیکوکاری و ۲۴ پایگاه ایجاد شده توسط کمیته امداد در هر شهرستان در حال جمع آوری کمک‌ها هستند.

شیخ پور با اشاره به اینکه امسال ۷ پایگاه فرهنگی مختص آموزش و پرورش است، یادآور شد: ضمن سپاسگزاری از همکاری آموزش و پرورش و درخواست توسعه این همکاری، تلاش کنیم خیرین مشترک، مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان را پای کار بیاوریم تا با همیاری و خلاقیت بیشتر کمک کنیم تا دانش‌آموزان با داشتن لوازم ضروری تحصیل و زندگی، سال تحصیلی جدید را با آرامش و شادی آغاز کنند.



Source link