به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران و خودروهای متخلف و مزاحم با هدف افزایش ضریب امنیتی و ایجاد فضای امن برای شهروندان و برخورد با آلودگی‌های صوتی در ۴ مرحله به اجرا گذاشته شد. وی افزود: در این طرح […]



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران و خودروهای متخلف و مزاحم با هدف افزایش ضریب امنیتی و ایجاد فضای امن برای شهروندان و برخورد با آلودگی‌های صوتی در ۴ مرحله به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح یک هزار و ۹۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مورد استعلام قرار گرفت و ۶۹ دستگاه که دارای دستور قضائی بودند مورد شناسایی قرار گرفته و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای سال تاکنون ادامه داشته است، تصریح کرد: این طرح در فواصل زمانی مناسب بنابر لزوم جامعه به اجرا در می‌آید.

سرهنگ قاسمی با قدردانی از حسن اعتماد مردم به پلیس گفت: شهروندان می‌توانند برای اجرای بهتر و وسیع‌تر این طرح هرگونه اخباری را از طریق سامانه ۱۱۰ یا مراجعه حضوری به پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.



Source link