به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر باقری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۷۱ فقره شرکت تجاری طی پنج ماهه نخست سال جاری در استان ثبت شده که به تفکیک با ثبت ۲۹۲ فقره شرکت تجاری خاص، لرستان رتبه دهم کشوری را به خود اختصاص داده است. وی با اشاره به ثبت ۴۶ […]



به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر باقری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۷۱ فقره شرکت تجاری طی پنج ماهه نخست سال جاری در استان ثبت شده که به تفکیک با ثبت ۲۹۲ فقره شرکت تجاری خاص، لرستان رتبه دهم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ثبت ۴۶ شرکت تعاونی در استان و رتبه ششم استان در این رابطه عنوان کرد: در این راستا شاهد رشد ۶۴ درصدی در استان هستیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به ثبت ۱۳۳ فقره شرکت با مسئولیت محدود در استان طی همین مدت تصریح کرد: در این مدت نیز، ۵۲ شرکت تجاری در استان منحل شده است.

باقری از ثبت ۴۶ فقره مؤسسات غیر تجاری در استان خبر داد و گفت: در این حوزه نیز شاهد رشد ۴۲ درصدی در استان هستیم و در مدت زمان یاد شده، چهار شرکت غیر تجاری نیز در استان منحل شده است.

وی در ادامه سخنان خود از مکانیزه شدن اظهار نامه دفتر ثبت تجاری و کارت بازرگانی در لرستان خبر داد و بیان داشت: این امر در کاهش تردد متقاضی و تسریع در کار مؤثر است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در ادامه از مختومه شدن سه هزار و ۴۹۷ فقره پرونده اجرای اسناد رسمی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه نیز ۱۳۳.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته‌ایم.

باقری گفت: از کل پرونده‌های مختومه شده، دو هزار و ۲۱۵ پرونده مهریه، ۳۳۶ پرونده چک‌های بلامحل و ۴۰۹ فقره قرار دادهای داخلی بانک‌ها بوده است.



Source link