به گزارش خبرگزاری مهر، محمود زرین جویی در پیامی درگذشت مادر شهیدان «داوود و کوروش علی پناه» را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: انالله و انا الیه راجعون خانواده معظم شهیدان والامقام علی پناه سلام علیکم خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم «صغری یاراحمدی» اسوه صبر و مقاومت و مادر شهیدان داوود و […]



به گزارش خبرگزاری مهر، محمود زرین جویی در پیامی درگذشت مادر شهیدان «داوود و کوروش علی پناه» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهیدان والامقام علی پناه

سلام علیکم

خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم «صغری یاراحمدی» اسوه صبر و مقاومت و مادر شهیدان داوود و کوروش علی پناه موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

نام نیک این اسوه صبر و استقامت که با کسب فیض از مکتب متعالی خاندان عصمت و طهارت (ع)، در کنار همسری سلحشور و فداکار، فرزندانی متعهد، انقلابی و مجاهد فی سبیل الله پرورش داد و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به بازماندگان محترم آن مادر مقاوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش مسألت دارم.

بنا بر این گزارش، «حاجیه صغری یاراحمدی»، مادر شهیدان والامقام داوود و کورش علی پناه ظهر روز چهاردهم شهریورماه پس از سال‌ها دوری فرزندانش دار فانی را وداع گفت و به دیدار آنان رفت.

مراسم تشییع پیکر این مادر گرانقدر امروز پانزدهم شهریورماه ساعت ۱۷ عصر از غسالخانه به طرف «خضر» برگزار می‌شود.

شهید «داوود علی پناه» پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش محمد و مادرش صغرا نام داشت، تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و یکم اسفند ۱۳۶۳، با سمت فرمانده گروهان نجف اشرف در شرق براثر بر اصابت گلوله گرینوف یا دوشکا به قفسه سینه شهید شد، مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید «کورش علی پناه» نیز بیست و پنجم شهریور ۱۳۵۰، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد، پدرش محمد و مادرش صغرا نام داشت، دانش آموز سوم متوسطه بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، دهم مرداد ۱۳۶۷، در بوکان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید، مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.



Source link