به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال جلسه‌ای که ۲۰ مردادماه سال جاری در تهران برگزار شد، روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه طبق قولی که آقایان «احمد بیگی» و «امیدی» داده بودند و تفاهم نامه‌ای در آن جلسه امضا شد. وی ادامه داد: جلسه دو ساعته‌ای نیز در […]



به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال جلسه‌ای که ۲۰ مردادماه سال جاری در تهران برگزار شد، روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه طبق قولی که آقایان «احمد بیگی» و «امیدی» داده بودند و تفاهم نامه‌ای در آن جلسه امضا شد.

وی ادامه داد: جلسه دو ساعته‌ای نیز در مورد راه اندازی شرکت برگزار و مقرر شد ظرف حداکثر سه ماه، تعمیرات و به روزرسانی تجهیزات این شرکت انجام شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه تذکری خدمت این دوستان داده شد که حتی الامکان جز در موارد استثنا، نیروهای بومی به کارگیری شوند و اولویت جذب با نیروهایی که از گذشته در این شرکت مشغول به کار بوده و اکنون بیکار شده‌اند، باشد گفت: حتی کسانی که در شهرهای دیگر مشغول به کار شده‌اند، دعوت به کار شده و در صورت تمایل، به همین شرکت بازگردند.

ویسکرمی بیان داشت: مقرر شد شرکت در دو شیفت شروع به کار کرده و ۱۵ روز به صورت آزمایشی میلگرد ۱۲ و ۱۸ تولید کنند.

وی از مسئولان مربوطه خواست که جذب نیرو بر اساس تخصص باشد و سفارش و پارتی بازی را وارد این مجموعه نکنند گفت: در این مدت به روز رسانی تجهیزات، نیروها نیز آموزش لازم را خواهند دید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آینده برنامه توسعه شرکت نیز در دستور کار است.

ویسکرمی عنوان کرد: برنامه مالک جدید این است که تا ۴.۵ میلیون تن تولید در قسمت ذوب کارخانه داشته باشند که با این اوصاف بیش از ۲ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.



Source link