به گزارش خبرنگار مهر، فرید بهرامی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون تزریق دُز اول واکسن کرونا برای بیش از ۷۰ درصد از فرهنگیان استان انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تزریق دُز دوم تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری پایان یابد. وی گفت: واکسیناسیون معلمان بر اساس تفاهم نامه وزارت بهداشت با […]



به گزارش خبرنگار مهر، فرید بهرامی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون تزریق دُز اول واکسن کرونا برای بیش از ۷۰ درصد از فرهنگیان استان انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود تزریق دُز دوم تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری پایان یابد.

وی گفت: واکسیناسیون معلمان بر اساس تفاهم نامه وزارت بهداشت با آموزش و پرورش از مرداد ماه امسال آغاز شد.

معاون آموزش و پرورش لرستان، جامعه هدف فرهنگیان استان لرستان را شامل معلمان و کادر اداری برای واکسیناسیون کرونا اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون در برنامه ریزی صورت گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش حدود ۷۰ درصد از همکاران دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

بهرامی عنوان کرد: سایر فرهنگیانی که در آمار دریافت دُز اول واکسن قرار ندارند افرادی هستند که در مراکز بیرون از آموزش و پرورش برای واکسیناسیون اقدام کرده بودند یا به‌دلیل ابتلاء به بیماری یا مواجهه با بیماران کرونایی موفق به دریافت واکسن در شرایط حاضر نشدند.

وی تاکید کرد: تا ۲۵ شهریور ماه آماده واکسیناسیون سایر فرهنگیان که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند هستیم.

معاون آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه درباره چگونگی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و تصمیم کلان کشور هستیم، افزود: اگر قرار به واکسیناسیون دانش آموزان باشد، آماده هرگونه همکاری برای اجرای آن هستیم.

بهرامی در خصوص نحوه اطلاع رسانی برای تزریق واکسن گفت: از طریق سایت اداره کل و کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی زمان و مکان تزریق واکسن اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: تزریق دُز دوم واکسن کرونا برای فرهنگیان در شهرهای مختلف استان در حال انجام است.



Source link