به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی دالوند امروز یکشنبه در سخنانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی سواری سمند با شماره پلاک دستکاری شده در شهرستان دورود، در حال تردد است موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس راه استان، خودرو شناسایی و […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی دالوند امروز یکشنبه در سخنانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی سواری سمند با شماره پلاک دستکاری شده در شهرستان دورود، در حال تردد است موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس راه استان، خودرو شناسایی و پس از توقیف به پارکینگ انتقال و راننده آن نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به اینکه دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها خط قرمز پلیس است، گفت: هر گونه دستکاری، مخدوش کردن و تغییر در پلاک خودرو یا برداشتن آن جرم محسوب می‌شود و خاطیان به دستگاه قضائی معرفی و ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار آنها خواهد بود.

سرهنگ دالوند با اشاره به استمرار برخورد با رانندگانی که مبادرت به تردد با خودروهای دارای پلاک مخدوش می‌کنند؛ افزود: پلیس با رانندگان متخلفی که بدون پلاک یا با پلاک مخدوش در حال تردد بوده و به مصوبات ستاد ملی کرونا بی توجه هستند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.



Source link