به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در سه راهی «زانوگه» یک دستگاه سواری پژو پارس حامل بار قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند. وی افزود: با هماهنگی مراجع […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در سه راهی «زانوگه» یک دستگاه سواری پژو پارس حامل بار قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودرو مورد نظر بیش از ۳ هزار و ۷۴۵ قلم انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع ذیصلاح خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سردار الهی با بیان اینکه برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، افزود: با توجه به شعار سال که تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است، با اهتمام بیشتر به مبارزه با این پدیده شوم ادامه خواهیم داد.



Source link