حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سد «ماربره» که مطالعه اولیه آن در اوایل دهه ۸۰ انجام و رها شده بود که با پیگیری‌های مستمر مطالعه تکمیلی آن در حال انجام است و تلاش می‌کنیم برای سال ۱۴۰۱ ردیف بودجه ملی بگیرد. وی با اشاره به اهمیت تأمین آب شرب […]



حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سد «ماربره» که مطالعه اولیه آن در اوایل دهه ۸۰ انجام و رها شده بود که با پیگیری‌های مستمر مطالعه تکمیلی آن در حال انجام است و تلاش می‌کنیم برای سال ۱۴۰۱ ردیف بودجه ملی بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت تأمین آب شرب پایدار شهرها از طریق احداث سد عنوان کرد: متأسفانه شهرستان ۲۰۰ هزار نفری دورود از آب شرب برخوردار نیست و ضرورت داشت با قید فوریت برای این مهم اقدام کنیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا از آغاز دوره خدمت گذاری به مردم در مجلس یازدهم، پیگیر تکمیل مطالعات و گرفتن ردیف بودجه ملی برای سد «ماربره» بوده‌ام که برای سال جاری به همراه سد «مسعود آباد» ازنا در جدول ۱۹ بودجه قرار گرفت.

گودرزی گفت: سد «ماربره» دارای تخصیص آب از وزارت نیرو است و علاوه بر تأمین آب پایدار شرب شهر دورود، برای حداقل دو هزار هکتار زمین کشاورزی، نیازهای صنعتی، گردشگری و تولید آبزیان هدف گذاری شده است.

وی افزود: بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان حداکثر تا پاییز امسال مطالعات مشاور سد تکمیل می‌شود و تلاش می‌کنیم در بودجه ۱۴۰۱ ردیف بودجه بگیرد.



Source link