به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز پنج شنبه در بازدید از حوزه قضائی الیگودرز، عملکرد این مجموعه را رضایت بخش عنوان و اظهار داشت: در بازرسی انجام گرفته عملکرد دادگستری شهرستان الیگودرز در همه شاخص‌های موردنظر، در راستای اهداف قوه قضائیه و رضایت بخش است و در این مجموعه نیروهای باسواد، عادل و ارزشمندی […]



به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز پنج شنبه در بازدید از حوزه قضائی الیگودرز، عملکرد این مجموعه را رضایت بخش عنوان و اظهار داشت: در بازرسی انجام گرفته عملکرد دادگستری شهرستان الیگودرز در همه شاخص‌های موردنظر، در راستای اهداف قوه قضائیه و رضایت بخش است و در این مجموعه نیروهای باسواد، عادل و ارزشمندی فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: در راستای خدمت‌رسانی و دسترسی آسان مردم به خدمات قضائی و سرویس‌دهی مناسب حقوقی، در هفته جاری دادگاه عمومی بخش «ذلقی» افتتاح شده، ضمن اینکه زمین این دادگاه در تملک قرار گرفته و موضوع احداث ساختمان مجموعه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه ۱۲ هزار مترمربع زمین در الیگودرز برای پروژه‌های عمرانی در تملک دادگستری قرار دارد، افزود: در بازدید امروز احداث مجتمع قضائی شامل شعب دادسرا، محاکم، واحدهای اداری دادگستری، خانه‌های سازمانی و ساختمان شورای حل اختلاف در این شهرستان به تصویب رسید.

رزم با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به زندانیان در راستای رعایت حقوق شهروندی آنها و کمک به اجرای شایسته برنامه‌های اصلاحی و برگشت محکومین به آغوش خانواده و جامعه به بیان داشت: فاز نخست زندان الیگودرز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه اعتبار لازم برای این پروژه تخصیص داده شده و هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: زندان فعلی الیگودرز دارای ساختمانی قدیمی و فرسوده است و با دریافت اعتبار مربوطه روند ساخت و ساز زندان الیگودرز با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری لرستان بر لزوم تسریع در احداث سالن کالبدشکافی و تشریح جنایی پزشکی قانونی در الیگودرز تاکید کرد و گفت: اعتبار این پروژه نیز تصویب شده و به زودی تخصیص می‌یابد.

رزم به رکود فعالیت و تعطیلی شرکت «همارشتن» الیگودرز نیز اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها پیگیر رفع مشکلات غیر حقوقی این مجموعه هستیم.

وی در خصوص شرکت شیشه‌سازی لرستان هم گفت: پرونده این شرکت در اداره کل تصفیه امور ورشکستگی استان تهران در جریان بوده و تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، روند فعالیت شرکت به حالت عادی برگردد.



Source link