به گزارش خبرنگار مهر، افشین بازگیر امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: شرایطی که امروز در کشور به وجود آمده و نارضایتی‌های که شاهد هستیم به واسطه عملکرد بسیار بد و ضعیف مسئولان بوده است. وی افزود: یکی از موارد که مردم به شدت از آن گلایه دارند، بروز فساد و رانت در […]



به گزارش خبرنگار مهر، افشین بازگیر امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: شرایطی که امروز در کشور به وجود آمده و نارضایتی‌های که شاهد هستیم به واسطه عملکرد بسیار بد و ضعیف مسئولان بوده است.

وی افزود: یکی از موارد که مردم به شدت از آن گلایه دارند، بروز فساد و رانت در برخی بخش‌ها و حمایت برخی مسئولان از مفسدان است؛ کما اینکه برخی از افراد که از رانت‌های بزرگ استفاده کردند از نزدیکان مسئولان بودند.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: امروز مردم به دنبال مبارزه با فساد، رانت و بازگشت شرایط اقتصادی و معیشتی به وضعیت مطلوب هستند و این وظیفه دولت بعدی است که عملکرد دولت فعلی را جبران کرده و امید را در دل مردم به وجود آورد.

بازگیر عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی در مدت حضورش در قوه قضائیه همان گونه که مردم انتظار داشتند به صورت جدی با فساد مبارزه کرد و در این راه اول از دل قوه قضائیه شروع کرد و در ادامه بسیاری از مدیران فاسد دولتی را پای میز محاکمه کشاند و در برابر فشارها ایستادگی کرد.

وی یادآور شد: عملکرد آیت‌الله رئیسی نشان می‌دهد که در برخورد با فساد و رانت با کسی تعارف ندارد و تحت تأثیر هیچ فشاری قرار نخواهد گرفت و تا گرفتن حق مردم کوتاه نمی‌آید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان اظهار داشت: مردم انتظار دارند که در برخورد با فساد، با دانه درشت‌ها مبارزه شود و قطعاً آیت‌الله رئیسی با پشتوانه مردم می‌تواند این مطالبه را عملی کند و با برنامه ریزی دقیق و استفاده از کارشناسان و متخصصان، وضعیت اقتصاد کشور را نیز بهبود بخشد تا معیشت خانوارها از شرایط موجود خارج شود.



Source link