خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این روزها به کلیدواژه‌های سرنوشت‌ساز انتخابات تبدیل‌شده است، مسئولان شهرستان الیگودرز از تدارک زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه می‌گویند و مردم نیز خود را آماده حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ می‌کنند. حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم کلید واژه انتخابات یک […]


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این روزها به کلیدواژه‌های سرنوشت‌ساز انتخابات تبدیل‌شده است، مسئولان شهرستان الیگودرز از تدارک زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه می‌گویند و مردم نیز خود را آماده حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ می‌کنند.

حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم کلید واژه انتخابات

یک شهروند الیگودرزی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است اظهار داشت: هر کدام از ما باید حضور فعال و جدی در انتخابات داشته باشیم.

 «مشارکت» کلید واژه سرنوشت‌ ساز/ آرا مردم در ۲۰۰۰ شعبه اخذ می‌شود

وی عنوان کرد: مردم باید با حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابی آگاهانه و با بصیرت باید تلاش کنیم.

یکی دیگر از شهروندان الیگودرزی با تاکید بر ضرورت بررسی ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کاندیداها از سوی مردم اظهار داشت: این امر در راستای این باید صورت گیرد که مردم انتخابی صحیح داشته باشند و بر اساس احساس و هیجان انتخاب خود را انجام ندهند.

وی گفت: وقتی مردم در انتخابات شرکت می‌کنند در حقیقت به معنای مردم سالاری دینی و نقش آنها در سرنوشت کشور است.

 «مشارکت» کلید واژه سرنوشت‌ ساز/ آرا مردم در ۲۰۰۰ شعبه اخذ می‌شود

این شهروند الیگودرزی با تاکید بر حضور حداکثری و با مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراها بیان داشت: به طور حتم این حضور مردم موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

فعالیت ۱۰۰۰ نفر از عوامل هیئت نظارت بر انتخابات

حجت الاسلام ترکی مسئول نظارت بر انتخابات الیگودرز نیز در این رابطه به مهر گفت: مجموعه شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان الیگودرز آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات دارند.

 «مشارکت» کلید واژه سرنوشت‌ ساز/ آرا مردم در ۲۰۰۰ شعبه اخذ می‌شود

وی با اشاره به آموزش نیروهای هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان الیگودرز عنوان کرد: در این راستا حدود هزار نفر از نیروهای هیئت نظارت در کنار سایر سایر عوامل اجرایی همکاری لازم را برای برگزاری انتخابات خواهند داشت.

مسئول نظارت بر انتخابات الیگودرز بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز یک امر مهم و تأثیر گذار خواهد بود و در این راستا می‌طلبد که مردم با حضور و مشارکت بالای خود در انتخابات بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

برخورد جدی دستگاه قضائی با تخلفات انتخاباتی

حسین صالحی دادستان الیگودرز نیز در این رابطه به مهر گفت: دستگاه قضائی شهرستان الیگودرز در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم تمهیدات لازم را اندیشیده است.

 «مشارکت» کلید واژه سرنوشت‌ ساز/ آرا مردم در ۲۰۰۰ شعبه اخذ می‌شود

وی ادامه داد: فعال شدن ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و همچنین رصد فضای مجازی و حقیقی از جمله این اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده، است.

دادستان الیگودرز تاکید کرد: در صورتی که داوطلبان مرتکب تخلفات انتخاباتی شوند و یا مقررات قانونی را رعایت نکنند مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

پیش بینی ۲۰۰ شعبه اخذ رأی

ماشاالله نعمتی فرماندار الیگودرز نیز در این رابطه به مهر گفت: برای برگزاری انتخابات در شهرستان الیگودرز ۲۰۰ شعبه اخذ رأی را پیش بینی کرده‌ایم.

 «مشارکت» کلید واژه سرنوشت‌ ساز/ آرا مردم در ۲۰۰۰ شعبه اخذ می‌شود

وی عنوان کرد: از این تعداد ۱۱۰ شعبه ثابت و ۹۰ شعبه نیز سیار است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان بیان داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالای مردم در شهرستان الیگودرز اندیشیده شده است.



Source link