به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی کشکولی در نشست روشنگری در شهرستان سلسله با تاکید بر اینکه با مراجعه به تاریخ می‌بینیم که در گذشته هیچ اثری از مشارکت مردمی وجود نداشته و در سابقه حکمرانی حکومت‌ها مردم دخیل نبودند اظهار داشت: اولین حضور مشارکتی مردم در انقلاب اسلامی به وجود آمد، رژیم پهلوی با […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی کشکولی در نشست روشنگری در شهرستان سلسله با تاکید بر اینکه با مراجعه به تاریخ می‌بینیم که در گذشته هیچ اثری از مشارکت مردمی وجود نداشته و در سابقه حکمرانی حکومت‌ها مردم دخیل نبودند اظهار داشت: اولین حضور مشارکتی مردم در انقلاب اسلامی به وجود آمد، رژیم پهلوی با کودتا و جنگ مسلحانه از بین نرفت بلکه رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی با مشارکت و حضور مردم نابود شد.

حاکمیت حکومت اسلامی چیزی جز حضور و اراده مردم نیست

وی با تاکید بر اینکه ما همیشه شاهد حضور مشارکتی مردم ایران اسلامی، لرستان و همچنین مردم ولایتمدار شهرستان سلسله در انتخابات‌های مختلف بوده‌ایم گفت: امروزه شکل، ماهیت و بازنگری حکومت‌ها با مشارکت مردم صورت می‌گیرد، حاکمیت حکومت اسلامی چیزی جز حضور و اراده مردم نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: دشمن جنگ تحمیلی ۸ ساله را بر ملت ما تحمیل کرد اگر حضور مردم در صحنه جنگ و جهاد نبود ما نمی‌توانستیم پیروز میدان جنگ باشیم.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین کشورهای جهان است چون وابسته به هیچ ائتلاف سیاسی نیست و برخلاف سایر قدرت‌های بزرگ که وابسته به آمریکا هستند جمهوری اسلامی هیچ وابستگی نداشته و وابسته به مردم کشور خود است عنوان کرد: تصمیمات سیاسی ما امروز وابسته به همین مردم است ما مستقل‌ترین کشور جهان هستیم و باید از مردم صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه کشورهای جهان ادعای آزادی داشته ولی در عمل چنین نیستند گفت: دشمنان می‌خواهند انتخابات جمهوری اسلامی را مهندسی جلوه دهند، ولی باید بدانیم بی سوادترین مردم ایران از اندیشمندان آنها با سوادتر است.

دستاوردهای انقلاب نتیجه حضور مردم در همه صحنه‌ها است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: صاحبان اصلی حکومت مردم هستند و مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه هدف دشمن در خاورمیانه استقرار در منطقه بود که ایران اجازه حضور در منطقه را به آنها نداده و نخواهد داد عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای دستاوردهای زیادی بوده و این دستاوردها نتیجه حضور مردم در همه صحنه‌ها است.

وی تصریح کرد: دشمن ما را به پای میز مذاکره کشاند و دیدیم با غرور از برجام رفت و با ذلت و خواری به پای میز مذاکره و برجام برگشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه آمریکا بر سر دوراهی ماندن و رفتن است که در هر دو حالت پیروزی از آن این ملت است عنوان کرد: امروز هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های انتخابات است.

سردار کشکولی تاکید کرد: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی همچون گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب خواهد زد.



Source link