به گزارش خبرنگار مهر، ولی تیموری امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌هایی که در کرونا به شدت آسیب دید حوزه گردشگری است؛ اظهار داشت: فعالان حوزه گردشگری در ایام شیوع کرونا خسارت‌های بسیار بالایی را متحمل شدند. وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان در حوزه […]



به گزارش خبرنگار مهر، ولی تیموری امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌هایی که در کرونا به شدت آسیب دید حوزه گردشگری است؛ اظهار داشت: فعالان حوزه گردشگری در ایام شیوع کرونا خسارت‌های بسیار بالایی را متحمل شدند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری و صنایع دستی آسیب دیدیم، تصریح کرد: بخش مهمی از این خسارات مربوط به عدم تحقق عملکرد و بخشی هم مربوط به هزینه‌های نگهداری اماکن بود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه دولت برای جبران خسارات در حد مقدورات کمک کرده است، یادآور شد: تاکنون دو بسته حمایتی ویژه جبران خسارت‌های بخش گردشگری را داشته‌ایم.

تیموری افزود: از شنبه هم بسته حمایتی سوم برای حوزه گردشگری در جلسه ستاد ملی کرونا تصویب می‌شود که این بسته شامل حمایت‌های بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای است و امیدواریم با اعمال این حمایت‌ها بتوانیم بخشی از مشکلات موجود را جبران کنیم.



Source link