به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه طی مراسمی ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد. افشین بازگیر رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در این مراسم با بیان مشارکت مردم در انتخابات بسیار می‌تواند در وضعیت آینده کشور تأثیر گذار باشد اظهار داشت: بنا به […]


به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه طی مراسمی ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.

افشین بازگیر رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در این مراسم با بیان مشارکت مردم در انتخابات بسیار می‌تواند در وضعیت آینده کشور تأثیر گذار باشد اظهار داشت: بنا به گفتمان مبنایی دینی و قرآنی نظام اسلامی تا اراده تغییر در بین مردم وجود نداشته باشد، تغییر به وضعیت مطلوب قطعاً محقق نخواهد شد.

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایطی که در حال حاضر در کشور وجود دارد و برای گذر از این شرایط نیازمند برگزاری یک انتخابات پرشور هستیم تصریح کرد: یک انتخاب درست قطعاً می‌تواند ما را از این شرایط فعلی دور کند و به وضعیت مطلوب نزدیک کند.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با اشاره به اینکه مقدمه فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی تقریباً همان جبهه اسلامی نیروهای انقلابی لرستان است که در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری فعالیت داشت و در یک فرآیند تحت عنوان مجمع ملی گزینه انتخابی آن آیت الله رئیسی بود افزود: بعد از انتخابات به پیشنهاد آیت الله رئیسی تاکید بر این شد که ساماندهی از این شرایط و تشکیلات شکل گرفته، صورت گیرد تا این انسجام در آینده بتواند تأثیرات مثبتی در فعالیت سیاسی، انتخاباتی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی

بازگیر در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف تقریباً دو سال پیش و قبل از انتخابات مجلس شورای شکل گرفت و در نهایت بالغ بر ۲۴۰ نفر تحت حمایت شورای ائتلاف و نیروهای انقلابی وارد مجلس شدند بیان داشت: بعد از انتخابات مجلس، شرایط تشکیلاتی تغییر پیدا کرد و در نهایت با انتخاب یک هیئت مؤسس هفت نفره در لرستان اقدام به شکل گیری شورای ائتلاف شد.

وی با بیان اینکه این شورای ائتلاف در هر شهرستان هفت نفر را به عنوان هیئت مؤسس انتخاب کرد و در نهایت با طراحی یک سایت و فرآیندی برای ثبت نام در شورای ائتلاف در سطح کشور، لرستان رتبه چهارم را در بحث استقبال از این تشکیلات به دست آورد افزود: در لرستان بالغ بر هشت هزار نفر در این سایت ثبت نام کرد.

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی

رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان بیان داشت: از این تعداد هزار و ۸۵۰ نفر مربوط به شهرستان خرم آباد بوده است.

بازگیر با بیان اینکه تمامی افرادی که ثبت نام کردند به عنوان مجمع عمومی شورای ائتلاف استان بودند که با فرآیند انتخابی که صورت گرفت مجمع منتخب تشکیل شد ادامه داد: این مجمع در خرم آباد تقریباً با حضور ۲۰۰ نفر شکل گرفت و یک انتخابات به صورت فیزیکی برگزار و ۲۱ نفر به عنوان شورای ائتلاف شهرستان خرم آباد انتخاب شدند.

وی بیان داشت: در نهایت با برگزاری انتخابات، رئیس و دبیر این شورا انتخاب شد.

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی

رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با تاکید بر اینکه لازمه موفقیت و پیشرفت در کشور کارهای تشکیلاتی است عنوان کرد: ما این کارهای تشکیلاتی را سازمان یافته و ساختار یافته در شورای ائتلاف انجام می‌دهیم.

بازگیر با تاکید بر اینکه در این برهه از زمان مباحث مربوط به انتخابات از سوی شورای ائتلاف مورد پیگیری قرار می‌گیرد ادامه داد: در حال حاضر نیاز داریم که برای فعالیت‌های ستاد انتخاباتی، بحث سازماندهی صورت بگیرد و برای بحث فعالیت‌های انتخاباتی ورود جدی داشته باشیم.

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری تمامی نیروهای انقلابی به موفقیت‌های خوبی در راستای حمایت از آیت الله رئیسی دست پیدا کنیم.



Source link