حجت الاسلام احمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش انتخابات در شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: انتخابات در انقلاب اسلامی یک اصل اساسی و انکار ناپذیر است. شفافیت کاندیدا موجب انتخاب بهتر مردم می‌شود وی با بیان اینکه پایه و اساساً انقلاب اسلامی، انتخابات است تصریح کرد: برگزاری […]



حجت الاسلام احمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش انتخابات در شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار داشت: انتخابات در انقلاب اسلامی یک اصل اساسی و انکار ناپذیر است.

شفافیت کاندیدا موجب انتخاب بهتر مردم می‌شود

وی با بیان اینکه پایه و اساساً انقلاب اسلامی، انتخابات است تصریح کرد: برگزاری هر انتخابات در ایران اسلامی، یک برگ زرین بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرده است.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه در حوزه پارلمان شهری، شفافیتی که مدنظر خبرگزاری مهر است، بسیار مهم است افزود: زمانی که کاندیدا برنامه محور باشد، شفاف برخورد کند، پرونده او روشن باشد و در عرصه انتخابات ورود پیدا کند، قطعاً مورد اقبال و استقبال بهتر مردم قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه با این اقدام، مردم بهتر می‌توانند انتخاب کنند چرا که راه، برنامه، روشنگری و… کاندیدا می‌تواند در این رابطه نقش آفرین باشد گفت: اصل شفافیت، یک اصل مهم و بسیار مؤثر است.

شفافیت لازمه یک انتخاب درست است

وی با بیان اینکه این اصل در شفافیت عملکرد گذشته کاندیدا، اهداف و برنامه بسیار مؤثر است ادامه داد: کاندیدا باید اعلام کند برای ارتقای حوزه شهری، در کجا قرار دارد و قرار است که به کجا برسد.

معاون تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هر جایی که مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شفافیت و بدون هیچ ترس و نگرانی با مردم صحبت کردند، مردم از آنها استقبال کردند و اقبال عمومی جامعه را به دنبال داشت عنوان کرد: اجرای این چالش از سوی خبرگزاری مهر، یک حرکت زیبا و به جا است چرا که شفافیت لازمه یک انتخاب درست است.

تحقق شایسته سالاری به جای طایفه گرایی

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه شفافیت می‌تواند آینده را برای همگان روشن کند، گفت: شفافیت برای کاندیداها بسیار مهم است، تشخیص و انتخاب را برای مردم سهل تر و آسان‌تر می‌کند، مردم بهتر می‌توانند انتخاب کنند.

وی بیان داشت: شفافیت کاندیدا موجب مطالبه گری مردم بعد از انتخاب می‌شود، عدم شفافیت باعث شده که به طور مثال در یکی از شهرهای استان بیش از ۷۰۰ نیروی مازاد در شهرداری وجود داشته باشد، اگر شفافیت وجود داشته باشد، شایسته سالاری به جای پارتی بازی، باند بازی و طایفه گرایی تحقق پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است خبرگزاری مهر با همکاری جنبش ازما «چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر» را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.



Source link