به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری امروز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الله، اظهار داشت: نیروی انتظامی مأموریت‌های متنوع و گسترده‌ای در اقساط نقاط کشور از جمله مرزها و شهرها دارد و بیش از ۱۰۰ میلیون نوع خدمت به […]



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری امروز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الله، اظهار داشت: نیروی انتظامی مأموریت‌های متنوع و گسترده‌ای در اقساط نقاط کشور از جمله مرزها و شهرها دارد و بیش از ۱۰۰ میلیون نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: وجه تمایز پلیس با دیگر نیروهای مسلح خدمات رسانی متنوعی است که به مردم ارائه می‌دهد، افزود: پلیس افتخار خدمت رسانی به مردم را دارد و این افتخار بسیار بزرگی برای نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس می‌بایست در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد، تصریح کرد: این هدف پیش روی ما است که می‌بایست خود را به این نقطه مطلوب برسانیم.

سردار اشتری تاکید کرد: با بهترین خدمات و جذب بهترین نیروها به پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، دست پیدا می‌کنیم.

وی گفت: پلیس در تمام جای جای میهن اسلامی در حال خدمت رسانی است، در زمان سیل و بیماری کرونا در کنار کادر درمان به مأموریت‌های ترافیکی و انتظامی می‌پردازد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در حدود دو هزار نقطه در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است، بیان داشت: پلیس در ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر با رعایت دستور العمل های بهداشتی و همکاری با کادر درمان در آماده باش کامل به سر می‌برد و در این راستا به خوبی عمل کرده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس در عین اقتدار و رأفت اسلامی در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوشش دریغ نخواهد کرد، گفت: با متخلفان قاطعانه برخورد قانونی خواهد داشت و در جمع آوری اراذل و اوباش و متخلفان هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد.



Source link