به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین فتایی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از کانون‌های برتر استان لرستان، اظهار داشت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای خدمت به مردم و فعالیت فرهنگی آماده هستند. وی با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونایی در حوزه‌های مختلف، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عملکردی مثبت […]



به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین فتایی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از کانون‌های برتر استان لرستان، اظهار داشت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای خدمت به مردم و فعالیت فرهنگی آماده هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونایی در حوزه‌های مختلف، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عملکردی مثبت در ایام کرونایی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت کانون‌های مسجد در کمک به نیازمندان، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه هم عملکردی مثبت داشته‌اند.

فتایی به طرح «ایران قوی» اشاره کرد و افزود: ۶ کانون فرهنگی هنری استان به مرحله نهایی رویداد ملی ایران قوی راه یافتند که در مرحله داوری سه کانون فرهنگی هنری رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر را کسب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو بودن ایام انتخابات، افزود: انشا الله همه تلاش کنیم انتخابات پرشوری برگزار شود و بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام از حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرمنده شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: مردم بار دیگر با حضور پر شکوه خود نشان خواهند داد علاقمند به این نظام مقدس هستند و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فتایی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به پشتیبانی و مانع زدایی، افزود: همه مردم و مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و از همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها چه در عرصه تولید و اشتغال و چه فرهنگ و دیگر عرصه‌ها حمایت کنیم و از مسیرها و کارهایی که ممکن است خللی در پیشبرد امور ایجاد کند، مانع زدایی شود.

وی اظهار کرد: در بحث انتخابات باید پشتیبانی شده و شور و انگیزه ایجاد شود و از طرفی هم نگذاریم دشمنان نفوذ کنند و افراد را از روی ناآگاهی دلسرد کنند.



Source link