سرهنگ حسین نجفی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ما اعمال محدودیت‌های خود را با ورود موج چهارم کرونا به استان به صورت جدی و با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروها در دستور کار قرار دادیم. تذکر به ۷ هزار واحد صنفی متخلف وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها در سطح اماکن انجام […]



سرهنگ حسین نجفی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ما اعمال محدودیت‌های خود را با ورود موج چهارم کرونا به استان به صورت جدی و با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروها در دستور کار قرار دادیم.

تذکر به ۷ هزار واحد صنفی متخلف

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها در سطح اماکن انجام شد، گفت: در این راستا ۲۲ تیم در سطح استان فعال داریم و به صورت شبانه روز با سازمان‌های صمت، تعزیرات حکومتی و… همکاری دارند و بیش از هفت هزار تذکر لسانی و ۴۰ هزار مورد بازدید از واحدهای صنفی داشته‌ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به تعطیلی ۲۲ پاساژ که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرده‌اند، بیان داشت: همچنین ۲۹ نفر به دادسرا معرفی شده‌اند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه در یک ماهه اخیر در حوزه پلیس راه، ۷۶۰ نیرو را به کار گرفته‌ایم، گفت: همچنین بیش از ۲۹۰ تیم خودرویی در ۴۳ محور استان در این رابطه فعال شده‌اند.

اعمال قانون یک میلیون تومانی برای ۱۹۰۰ خودرو

وی با تاکید بر اینکه محورهای منتهی به استان‌های آلوده را مسدود کردیم و به ۵۴ هزار خودرو اجازه ندادیم که به استان وارد شوند، افزود: بیش از هزار و ۹۰۰ مورد اعمال قانون یک میلیون تومانی برای خودروهای متخلف داشته‌ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی برای ۳۱ هزار خودرو متخلف در استان، بیان داشت: همچنین بیش از هزار و ۴۰۰ خودرویی که تعویض پلاک نکرده بودند، پلاک‌های غیر بومی استان بوده و از استان‌های دیگر وارد استان شده بودند نیز اعمال قانون شدند.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار خودرو در اعمال قانون‌های شبانه ۲۲ شب تا سه صبح ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند، گفت: تقریباً هزار و ۵۰۰ خودرو که پلاک غیر بومی داشتند و به استان وارد شده بودند اعمال قانون شدند.

اعمال محدودیت‌ها در شب‌های قدر

وی، بیان داشت: تمام محورهای مواصلاتی به صورت ۱۰۰ درصد در حال کنترل هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در شب‌های لیالی قدر نیز محدودیت‌هایی را در نظر گرفته‌ایم، افزود: حداکثر زمان برگزاری مراسم‌ها دو ساعت بوده و مراسم‌ها نیز در محوطه باز، فضای باز و همچنین جمعیت بسیار محدود برگزار شوند.

سرهنگ نجفی، ادامه داد: ما محدودیت تردد از ساعت ۲۲ تا سه صبح را نداریم.



Source link