خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: هتل صخره‌ای خرم آباد نزدیک به ۲۴ سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است. هتل صخره‌ای از نمادهای ناراحت کننده کار گردشگری است این در حالیست که طی سال‌های اخیر با توقف عملیات اجرایی این […]


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: هتل صخره‌ای خرم آباد نزدیک به ۲۴ سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است.

هتل صخره‌ای از نمادهای ناراحت کننده کار گردشگری است

این در حالیست که طی سال‌های اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه‌ای که مردم لرستان از این پروژه به عنوان پروژه‌ای تاریخی یاد می‌کنند.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در رابطه با این پروژه گفته است: هتل «صخره ای» خرم آباد از نمادهای ناراحت کننده کار گردشگری در لرستان است.

وی، عنوان کرد: این پروژه سالهاست که به همین گونه باقی مانده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ما باید این پروژه را تعیین تکلیف کنیم، افزود: باید با سرمایه گذار این پروژه هماهنگ کنیم تا زمینه آغاز فعالیت پروژه فراهم شود.

سرمایه گذار باید ساخت پروژه را شروع کند

اسد عبدالهی معاون استاندار لرستان در سخنانی با مهر، اظهار داشت: متأسفانه تا کنون حداقل سه نفر مالک این پروژه بوده‌اند.

وی، عنوان کرد: این در حالیست که هنوز به سرانجام نرسیده است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به مشکل پارکینگ و همچنین راه دسترسی و ورودی این هتل، بیان داشت: مشکل راه ورودی به هتل حل شده و مرحله دوم این پروژه اختلافی بوده که بین شهرداری و مالک هتل وجود دارد که باید حل شود.

عبدالهی، گفت: این اختلاف نیز تقریباً در حال حل شدن است و قرار بر این شده که مالک هتل ظرف زمانی مشخصی این پروژه را به سرانجام برساند و یا حداقل شروع به ساخت و ساز کند.

وی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، استانداری و شهرداری هیچ گونه کوتاهی در رابطه با این پروژه نداشته‌اند، امیدواریم این مجموعه با کمک سرمایه گذار به سرانجام برسد.

قول می‌دهم تا پایان دوره نمایندگی پای کار تکمیل این هتل بایستم

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز به مهر، گفت: به طور طبیعی کسی که مجوز ساخت و توسعه این پروژه هتل سازی را داده وظیفه دارد که راه دسترسی به آن را نیز فراهم کند.

وی، تاکید کرد: قول می‌دهم تا سه سال باقی مانده از دوره نمایندگی، محکم پای کار باشم تا راه دسترسی به این هتل ایجاد شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه هتل «صخره ای» یکی از نمادهای شکست طرح‌های گردشگری در لرستان است و سالهاست نیمه تمام باقی مانده است، افزود: در حال حاضر با توجه به درخواست سرمایه گذار فعلی، پنج هزار متر مربع زمین بر اساس کاربری گردشگری قیمت گذار و برای توسعه بر اساس ماده ۲۲ به وی اختصاص پیدا کرده است.

ویسکرمی، گفت: این زمین در قالب اجاره به شرط تملیک و در بازه زمانی پنج ساله در اختیار سرمایه گذار قرار داده شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مانعی برای ادامه فعالیت سرمایه گذار در این پروژه وجود ندارد و باید پای کار برای اتمام این هتل بیاید.

خبرگزاری مهر تا کنون گزارش‌های متعددی را در رابطه با این پروژه نیمه تمام منتشر و بر ضرورت تکمیل آن تاکید کرده که برخی از آنها را اینجا، اینجا، اینجا و اینجا می‌توانید ببینید.



Source link