به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز چهار شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۹۰ هزار و ۸۷۷ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است. وی با بیان اینکه جواب ۲۸۶ هزار و ۶۲۶ نمونه داده شده، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت […]



به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز چهار شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۲۹۰ هزار و ۸۷۷ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۲۸۶ هزار و ۶۲۶ نمونه داده شده، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۸۹ هزار و ۹۵۷ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد نمونه‌های منفی ۱۹۶ هزار و ۶۵۹ مورد بوده است، گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۴۷۰ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد بستری‌های مثبت و مشکوک به کرونا در استان را ۱۰۱۰ مورد عنوان کرد و گفت: تمامی شهرستان‌های لرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

بنابر این گزارش تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان تا روز گذشته ۸۸ هزار و ۸۴۲ مورد و فوتی‌ها نیز یک‌هزار و ۴۵۹ مورد بوده است.



Source link