سرهنگ منصور کریمی فرد در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه علی رغم شرایط […]



سرهنگ منصور کریمی فرد در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه علی رغم شرایط کرونا تعداد ۵ هزار و ۵۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت پلدختر که توسط پایگاه‌های مقاومت در شهر و روستا شناسایی شدند، توزیع کرده است.

وی افزود: امروز در مرحله هشتم رزمایش کمک مومنانه تعداد یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت توسط پایگاه‌های مقاومت در شهر و روستا توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: تا کنون یک هزار و ۵۳ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت در سطح این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ کریمی فرد افزود: ۱۹ سری جهیزیه برای نوعروسان پلدختری که توان خرید نداشتند از طریق سپاه تهیه و بخشی از آن تحویل آنها داده شد و بخشی از آن اوایل سال ۱۴۰۰ اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: حدود ۸۴ کارت هدیه هر کدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های آسیب پذیر از کرونا از سوی سپاه توزیع و حدود ۱۵۰ پوشاک و البسه، ۲ هزار بسته بهداشتی، پنج سری لوازم خانگی و ۱۵ هزار ماسک بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود: در مجموع ارزش ریالی کمک‌ها در قالب رزمایش مومنانه در پلدختر توسط سپاه استان، خیران، امام جمعه و ادارات ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

سرهنگ کریمی فرد مشارکت و همراهی خیرین و دستگاه‌های مختلف در کمک به نیازمندان در ایام کرونا را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست و از همه کسانی که در رزمایش کمک مومنانه مجموعه سپاه را همکاری کردند به ویژه بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.



Source link