به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی در لرستان اظهار داشت: کل ثبت نام کنندگان در سطح استان ۱۰۱ نفر بوده است. وی تصریح کرد: از این تعداد پرونده ثبت نام ۲۲ نفر در حال بررسی است و در […]



به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی در لرستان اظهار داشت: کل ثبت نام کنندگان در سطح استان ۱۰۱ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد پرونده ثبت نام ۲۲ نفر در حال بررسی است و در مورد ۷۹ نفر دیگر بررسی مدارک توسط فرمانداران انجام شده و تیک تأیید خورده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه در پلدختر ۴ نفر، در کوهدشت ۲ نفر، در بروجرد ۱۴ نفر، در ازنا ۵ نفر، در سلسله یک نفر، در چگنی ۳ نفر، در دلفان ۵ نفر، در خرم آباد ۲۲ نفر ثبت نام قطعی شده اند، خاطرنشان کرد: در رومشکان تاکنون ثبت نامی نداشته‌ایم؛ همچنین در الیگودرز ۱۲ نفر و در دورود نیز ۱۲ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراها شده‌اند.

ثمینی با تاکید بر اینکه از تعدادی که ثبت نام شده است ۹۰ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند، افزود: ثبت نام در انتخابات شوراها به صورت آن لاین و ۲۴ ساعته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه ثبت نام به شکل حضوری و آن لاین انجام می‌شود، گفت: بازهم تاکید می‌کنیم کسانی که علاقمند به داوطلب شدن در انتخابات شوراها هستند، سرعت ثبت نام را بالا ببرند و مدارک را به طور کامل در سامانه بارگذاری کنند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: بارگذاری برگ عدم سو پیشنبه در سامانه ثبت نام الزامی است، لذا اگر تهیه نشده افراد سریعاً برای تهیه آن اقدام کنند.



Source link